ویژه‌برنامه‌های شهرداری زرین‌شهر با محوریت نوروز و ماه رمضان اجرا می‌شود

شهردار زرین‌شهر گفت: تدابیری اتخاذ شده است تا با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در محلات شهر شاهد نقش بستن لبخند روی صورت شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان باشیم و آن‌ها لحظات شادی را در ایام نوروز در کنار خانواده سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین اسماعیلی احمدی امروز _ پنجشنبه دوم فروردین_ در حاشیه بازدید از روند فعالیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های استقبال از بهار و عید نوروز در خطه طلایی ایران اظهار کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی شهرداری زرین شهر در دو بخش قبل و بعد از تحویل سال برای استقبال از بهار برنامه‌ریزی شد و از ابتدای هفته شاهد اجرای این ویژه برنامه‌ها هستیم.

وی افزود: برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای از جمله اجرای کارناوال عروسکی و برگزاری نمایش‌های آئینی و سنتی نوروزی، شهر فرنگ و … در محلات مختلف شهر اجرا شد و بر اساس تدابیر اتخاذ شده سوم و چهارم فروردین ماه شهروندان شاهد حرکت قطار شادی در سطح شهر خواهند بود.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: تدابیری اتخاذ شده است تا با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در محلات شهر شاهد نقش بستن لبخند بر روی صورت شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان باشیم و آنها لحظات شادی را در ایام نوروز در کنار خانواده سپری کنند.

اسماعیلی احمدی از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: از سوم فروردین ماه ویژه برنامه بهار بندگی در پارک ساحلی زرین شهر به مرحله اجرا خواهد رسید و کارشناسان مذهبی قم ویژه‌برنامه‌هایی را در حوزه‌های مختلف تربیت فرزند، مشاوره خانواده و خلاقیت کودکان را برگزار خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه بهار بندگی از سوم لغایت دوازدهم فروردین ماه و دو ساعت قبل از افطار برگزار خواهد شد که امیدواریم مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

کد خبر 737989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.