دولتمردان برای حل مشکل اشتغال جوانان تلاش خود را بیشتر کنند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: در بخش اشتغال و به‌کارگیری جوانان دارای مشکلاتی هستیم که امیدواریم دولتمردان در این زمینه تلاش خود را بیشتر کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، امروز _چهارشنبه یکم فروردین_ در پیام نوروزی خود اظهار کرد: به فضل پروردگار سال گذشته انتخابات را به خوبی پشت سر گذاشتیم و مردم ما به نحو قابل قبولی سرنوشت خود را تعیین کردند.

وی افزود: در این راستا از مسئولان درخواست می‌کنیم که برای مردم کردستان که چشم انتظار آینده بهتر و شایسته‌تر هستند اقدامات بیشتری را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: در بخش اشتغال و به‌کارگیری جوانان دارای مشکلاتی هستیم که امیدواریم دولتمردان در این زمینه تلاش خود را بیشتر کنند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: در سال جدید و در آستانه شب‌های قدر توصیه می‌کنیم که کینه‌ها را از دل‌ها بزداییم و موجب رنجش خاطر دیگران نشویم.

وی تاکید کرد: تلاش کنیم در سلوک شخصی به نحوی عمل کنیم که تا پایان سال کارنامه قابل قبول و شایسته انسانی را از خودمان برجای بگذاریم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید که با ماه رمضان آغاز شده است و با ماه رمضان به پایان می‌رسد، گفت: امیدوارم مردم ایران و بویژه مردم استان کردستان همواره بدون مشکل و شاد و سرحال باشند.

کد خبر 737821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.