زیبایی نصف جهان محصول همگرایی هنرمندان و خدمتگزاران شهر است

شهردار اصفهان گفت: هر آنچه در نصف‌جهان به شهروندان هدیه می‌کنیم، محصول همگرایی و همدلی هنرمندان و خدمتگزاران شهروندان در شهرداری و سازمان‌های مربوطه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: سعی کردیم شهر را برای لذت بردن شهروندان از تحول طبیعت و معنویت آماده‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم اقداماتی انجام دهیم که اصفهان همچون همیشه تمیز و گل‌آرایی شده مهیای حضور مهمانان نوروزی باشد، افزود: از نیروهای سازمان زیباسازی و هنرمندانی که به کمک شهر آمدند، باید قدردانی کرد که برای نوروز ۱۴۰۳ در نصف‌جهان، ۴۰ اثر بدوی در یک کارگاه خیابانی همچون گذر چهارباغ عباسی خلق شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: هر آنچه در نصف‌جهان به شهروندان هدیه می‌کنیم، محصول هم‌گرایی و همدلی هنرمندان و خدمتگزاران شهروندان در شهرداری و سازمان‌های مربوطه است.

قاسم‌زاده اضافه کرد: نماد نوروز ۱۴۰۳ هلال ماه و پرنده‌های نصب شده در سطح شهر است که «هلال» مظهر و نشانه رمضان است و «پرنده‌ها» نشانه حلول سال جدید است.

وی گفت: شعار نوروز ۱۴۰۳ نیز «بهار بهار» است که بهار معنویت را با خطوط نقاشی نشان دادیم و شکوفه‌هایی که گل به مردم هدیه می‌دهند نیز به بهار طبیعت اشاره می‌کند.

کد خبر 737721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.