احداث پارک آبی اراک در حال پیگیری است

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: ساخت پارک آبی به صورت جدی در مجموعه شهرداری در حال پیگیری است.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: ساخت پارک آبی به عنوان یک طرح پیشران در حوزه گردشگری که می‌تواند نه تنها زمینه جذب گردشگران بیشتری شود، بلکه پای سرمایه‌گذاران را به حوزه گردشگری استان باز کند، اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: ساخت پارک آبی به صورت جدی در مجموعه شهرداری در حال پیگیری است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های نوین گردشگری در کنار ظرفیت‌های طبیعی از جمله نیازهای شهر اراک برای رونق گردشگری است و شورا مصمم است تا با شتاب‌بخشی به روند اجرای طرح‌های عمرانی، ضمن افزایش رضایت‌مندی عمومی، گام بلندی به سوی بهره‌وری بهینه از ظرفیت‌های گردشگری به منظور بهبود معیشت شهروندان اراکی بردارد.

قربانی با بیان اینکه امروز جنگ ما در جبهه اقتصادی است، تصریح کرد: تحقق حماسه اقتصادی در گرو تلاش شبانه‌روزی تلاشگران عرصه اقتصادی است و در این زمینه همه باید تلاش کنیم تا با پرهیز از کاغذبازی‌ها در رفع مشکلات و کمک به پیشرفت و توسعه شهری تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی با اشاره به بودجه ۱۴۰۳، تاکید کرد: مجموعه شورا تاکید موکدی داشت که بودجه سال ۱۴۰۳ عدد قابل توجهی باشد تا بتواند پویایی لازم را در سال آینده شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: تغییر شهردار بر این اساس صورت گرفت تا شاهد رویکرد اقدامات عملیاتی و جهادی به صورت بسیجی وار، اما با نگاه افزایش امکانات و مبلمان شهری در سطح شهر باشیم.

قربانی با بیان اینکه کار باید به نحوی پیش برود که شاهد رضایتمندی عمومی در میان شهروندان باشیم، گفت: همراهی شهردار جدید با مجموعه شورای شهر می‌تواند تسهیل‌گر ارائه خدمات به شهروندان باشد.

وی افزود: نیاز است مبلغ بودجه در نظر گرفته شده در طی سال ارزیابی و ارائه پیوست‌های جدید به این بودجه انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: اقدامات عمرانی باید به نحوی سرعت گیرد که ما در سال آینده شاهد کارگاه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در سطح شهر باشیم.

کد خبر 737659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.