ساماندهی خودروهای دیزلی شهر اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان و حومه از اقدامات گسترده انجام شده برای ساماندهی خودروهای دیزلی از جمله مینی‌بوس، اتوبوس، ون، اتوبوس‌های برون شهری و آمبولانس‌های سطح شهر خبر داد.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی خودروهای دیزلی فعال در سطح شهر اصفهان اظهار کرد: برای ساماندهی خودروهای دیزلی از جمله مینی‌بوس، اتوبوس، ون اتوبوس‌های برون شهری و آمبولانس‌های سطح شهر اقدامات گسترده‌ای توسط این شرکت صورت گرفته است.

وی افزود: کاهش ترافیک شهری، کاهش آلودگی هوا، افزایش دسترسی به خدمات بهتر و بهره‌وری مناسب اقتصادی یکی از دغدغه‌های مدیران شهری و مجموعه اتوبوسرانی این کلان‌شهر است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه خودروهای دیزلی مجبور به تردد در سطح شهر است، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۵۵ دستگاه ون‌های دیزلی، ۷۳۴ دستگاه مینی‌بوس و۱۰۴۰ دستگاه اتوبوس برون شهری با همکاری نیروی انتظامی ساماندهی شده است.

بحیرایی گفت: اصالت مدارک خودروها، بیمه‌نامه و معاینه فنی از حساس‌ترین موضوعات بود، همچنین تمام خودروهای اعلامی با کارت تردد در سطح شهر تردد می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس دیگر وجود دارد که با پیگیری انجام شده، آن‌ها نیز به این چرخه اضافه خواهد شد.

کد خبر 737609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.