رعایت قوانین در ایام نوروز جزو اولویت‌ها است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: رعایت همه قوانین جزو اصول کار و مبنا است، بر همین اساس راهنمایان در ترددها، پارک خودرو، پوشش، نظافت و بهداشت عمومی تذکرات لازم را خواهند داشت تا این ایام به سلامت بگذرد.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه مهمانی خداست و در این راستا باید توجه داشت که آداب میهمانی را رعایت کنیم، در عین حال میزبانی کردن نیز آدابی دارد و به‌طور قطع خداوند بالاترین آداب را برای میهمانان رقم می‌زند و ما نیز باید حق آن را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه این ایام با نوروز مقارن شده که مردم به مسافرت و میهمانی می‌روند و باید توجه داشت که مهمانی رفتن نیز آدابی دارد، تصریح کرد: در این ایام و نوروز سال جاری، اصفهان آمادگی لازم را برای میزبانی دارد و تلاش کردیم همه آنچه که جزو آداب میزبانی است را رعایت کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با تاکید بر اینکه برای ایام پیش‌رو تمام دستگاه‌های خدماتی به میدان آمدند تا پذیرایی خوبی از میهمانان شود، یادآور شد: ما نیز با بیش از ۱٠٠٠ نفر در شهر و ۲۵٠٠ نفر در استان به میدان آمدیم تا استقبال خوبی از مسافران داشته باشیم و آداب میهمانی را به آن‌ها یادآوری کنیم.

حجت‌الاسلام مظاهری با یادآوری اینکه تیم‌های هدایت سفر در تمام نقاط گردشگری استان و در بیش از ۲۷ نقطه در شهر اصفهان حضور دارند تا به حفظ شأن ماه و مردم روزه‌دار کمک می‌کنند، عنوان کرد: رعایت همه قوانین جزو اصول کار و مبنا است، بر همین اساس راهنمایان در ترددها، پارک خودرو، پوشش، نظافت و بهداشت عمومی تذکرات لازم را خواهند داشت تا این ایام به سلامت بگذرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و فرمانداران دست به دست هم دادند تا اتفاقی مناسب برای اصفهان رقم بخورد، خاطرنشان کرد: این اتفاقات با همکاری بسیج و گروه‌های مردمی رقم می‌خورد، همچنین در بیش از ۱٠ نقطه اقامه نماز جماعت را خواهیم داشت.

کد خبر 737196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.