انجام بیش از ۵۶ هزار ماموریت در طرح سلامت نوروزی / مرکز تحقیقات اورژانس کشور تأسیس می‌شود

وزیر بهداشت با اشاره به انجام بیش از ۵۶ هزار ماموریت در طرح سلامت نوروزی گفت: به زودی مرکز تحقیقات اورژانس کشور تأسیس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در جلسه بازدید از اورژانس تهران اظهار کرد: برای استقبال تعطیلات و خدمت به مردم از بیست‌وچهارم اسفند تا به امروز بازرسی از اماکن تجمعی آغاز شده است که تا بیست‌وپنجم فروردین نیز ادامه خواهد داشت و همکاران در قالب طرح «سلامت نوروزی»، ۵۶ هزار و ۱۱۷ مأموریت داشتند که از این تعداد حدود ۱۰ هزار ۶۰۰ مأموریت، ترافیکی و مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش این حوادث باید توصیه‌های مناسبی از طریق رسانه‌ها ارائه شود، افزود: این موضوع که رسانه‌ها سبک زندگی مردم از قبیل نوع تغذیه، استراحت و نوع استراحت را در مواقع تعطیلات و مسافرت اطلاع‌رسانی می‌کنند، اقدامی ارزشمند است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه اورژانس کشور دانشگاه تلقی می‌شود و اطلاعاتی که در اینجا به دست می‌آید بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: به زودی مرکز تحقیقات اورژانس کشور تأسیس خواهد شد.

عین اللهی ادامه داد: این اطلاعات و مرکز تحقیقات و توسعه‌ای که در اورژانس کشور مستقر خواهد شد می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد، انتظار ما تنها در حد مقاله نیست و اقدامات عملیاتی نیز نیاز است و توقع داریم که عملکردها سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر ایجاد رابطه قوی با مردم گفت: مردم ما در طول تاریخ و به‌ویژه بعد از انقلاب نشان دادند که بسیار فهیم و همکار هستند، به گونه‌ای که در پویش ملی سلامت، ۴۶ میلیون نفر شرکت کردند و مدیران باید ارتباط قوی‌تری با مردم برقرار کنند.

کد خبر 737044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.