معرفی ویژه برنامه های تحویل سال رادیو و تلویزیون

صداوسیما همه ساله به مناسبت ایام نوروز و لحظه تحویل سال برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی می‌کند و نوروز ۱۴۰۳ نیز به رسم هر سال امیرحسین مدرس، المیرا شریفی‌مقدم، حامد سلطانی، یوسف تیموری، کامران تفتی، فلورا سام، پدرام کریمی، محمد معتمدی و فرزاد حسنی از جمله مجریان ویژه‌برنامه‌های تحویل سال هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صداوسیما همه ساله به مناسبت ایام نوروز و لحظه تحویل سال برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی می‌کند و سال جاری نیز به رسم هر سال پدرام کریمی، امیرحسین مدرس، المیرا شریفی‌مقدم، حامد سلطانی، یوسف تیموری، کامران تفتی، فلورا سام، محمد معتمدی و فرزاد حسنی از جمله مجریانی هستند که قرار است در ویژه‌برنامه‌های تحویل سال تلویزیون در شبکه‌های یک، دو، سه و نسیم حضور داشته باشند.

ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۴۰۳ شبکه یک + مجری

برنامه «ایران دوست‌داشتنی» ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۴۰۳ شبکه یک است. مجریان این برنامه پدرام کریمی، امیرحسین مدرس، فلورا سام و محمد معتمدی هستند.

«ایران دوست‌داشتنی»، به مناسب آغاز سال از شنبه _بیست‌وششم اسفند_ آغاز شده و یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده پخش می‌شود و سه‌شنبه شب (زمان تحویل سال ۱۴۰۳) از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲ بامداد و لحظه سال تحویل از ساعت ۵ تا ۹ صبح همراه این لحظه خاص و ناب مردم ایران است.

در این برنامه علاوه بر اقوام مختلف چهره‌های متفاوت فرهنگی، ورزشی، سیاسی حضور دارند؛ ایران دوست داشتنی علاوه بر تحویل سال نو، هر روز در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه اول سیما پخش شود.

برنامه تحویل سال ۱۴۰۳ شبکه ۲ + مجری

«شب عیدی» برنامه تحویل سال و نوروز ۱۴۰۳ شبکه دو با اجرای المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی است.

این برنامه در روزهای ۲۵ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۲۲:۰۰ تا پاسی از شب و در تاریخ ۲۹ اسفند از حدود ساعت ۲۲ شب تا لحظه سال تحویل پخش می‌شود و میزبان بسیاری از چهره‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، سیاسی و ورزشی خواهد بود.

ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۴۰۳ شبکه ۳ + مجری

ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۴۰۳ شبکه سه با اجرای حامد سلطانی و یوسف تیموری روی آنتن خواهد رفت. حامد سلطانی سال گذشته هم مجری سال تحویل شبکه سه بود.

این ویژه برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی در فاصله زمانی ٢۴ اسفند تا زمان سال تحویل ١۴٠٣ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود؛ «سال نو» از بیست‌وچهارم تا بیست‌وششم اسفند پس از اخبار شبانگاهی تا پاسی از شب و بیست‌وهفتم تا بیست‌ونهم اسفند حدود ساعت ٨ شب تا پاسی از شب پخش می‌شود.

در این ویژه‌برنامه خوانندگان نام‌آشنایی چون گرشا رضایی، سالار عقیلی، امید حاجیلی، علی لهراسبی، سینا حجازی، مصطفی راغب، حسین حقیقی، سینا، درخشنده، فرزاد فرخ، بابک افرا، امیر حقیقت، علی طولابی، سروش فرهمند و روح الله چهره‌افروز حضور دارند.

شبکه ۴

شبکه چهار برای تحویل سال ۱۴۰۳ برنامه‌ای با فضای نوروزی کشورهای همسایه دارد.

شبکه نسیم

فرزاد حسنی ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۴۰۳ شبکه نسیم بر عهده دارد. فرزاد حسنی هم‌زمان در رادیو هم اجرا دارد.

شبکه تهران

ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه تهران با اجرای کامران تفتی روی آنتن می‌رود.

رادیو جوان

فرزاد حسنی، آرزو جعفرپور و پیمان طالبی از ساعت ۲۲ شب قبل از نوروز تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز عید برنامه «سحر سال سه» را در رادیو جوان اجرا می‌کنند.

رادیو ایران

علیرضا جاویدنیا از ساعت ۱۹:۰۰ در برنامه «سال شیرین» یک مهمانی بزرگ با حضور چهره‌های رادیویی را برگزار می‌کند، همچنین امیر نوری در این برنامه حافظ‌خوانی می‌کند.

رادیو تهران

رادیو تهران برنامه «اینک بهار» را برای سال تحویل دارد؛ رادیو تهران با «اینک بهار» از ساعت ۵ صبح به مدت ۴ ساعت با حضور وزیر علوم و امیر تاجیک پخش می‌شود.

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه، یکم فروردین ۱۴۰۳ هجری شمسی مطابق نهم رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری و بیستم مارس ۲۰۲۴ میلادی است.

کد خبر 736875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 1
    واقعا چقدر جذاب و دیدنی !!