کلاهبردار حرفه‌ای با ۳۰۰ نفر شاکی دستگیر شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری کلاهبرداری حرفه‌ای به بهانه سرمایه‌گذاری مالی با بیش از ۳۰۰ نفر شاکی در یکی از استان‌های هم‌جوار با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در پی وصول شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در قالب سرمایه‌گذاری مالی (سبدگردانی و پرداخت سودی مازاد بر نرخ بانک) اقدام به کلاهبرداری کرد و سپس متواری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کارگاهان پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد، این شخص به بهانه سرمایه‌گذاری مالی در شهرستان‌های پلدشت، خوی، ماکو و ارومیه اقدام به کلاهبرداری از ۳۰۰ نفر از شهروندان کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: با انجام تحقیقات پلیسی در نهایت متهم در یکی از استان‌های هم‌جوار با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

جهانبخش با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد در زمان سرمایه‌گذاری در هر عنوان به مراجع معتبر و هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 736719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.