محدودیت‌های ترافیکی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ فوت ۱۷ نفر در تصادفات نوروز ۱۴۰۲

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی در چهارمحال و بختیاری از سوی رئیس پلیس راه این استان اعلام شد.

غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در استان، اظهار کرد: برای خودروهای سنگین به مدت ۱۰ روز یعنی پنج روز قبل از عید و پنج روز بعد در محور شهرکرد به خوزستان محدودیت ترافیکی وجود دارد.

وی افزود: به جز محدودیت ترافیکی در محور شهرکرد به خوزستان برای خودروهای سنگین هیچ محدودیت ترافیکی دیگری در استان وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: طرح نوروزی پلیس راه به مدت ۲۴ روز یعنی تا پایان روز چهاردهم سال ۱۴۰۳ با همراهی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان ادامه خواهد شد.

نوربخش تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به هم‌زمانی ایام عید و ماه مبارک رمضان، مسافرت‌ها به سمت استان کمتر باشد و بیشتر ترددها بعد از افطار یعنی ساعات شب صورت پذیرد، همچنین اکثر ترددها به استان برای پنج روز اول سال و به دلیل ورود افراد بومی خارج استان خواهد بود.

وی با اشاره به آمار فوتی‌ها در ایام نوروزی ۱۴۰۲ ادامه داد: متأسفانه در ایام نوروز ۱۴۰۲، ۱۷ نفر بر اثر تصادف فوت کردند که از این تعداد هشت نفر در محورهای شهرستان بروجن، سه نفر سامان، چهار نفر در محور خوزستان و دو نفر از دیگر شهرستان‌های استان بودند.

نوربخش عنوان کرد: بیشتر فوتی‌ها در محور بروجن به لردگان و به دلیل ترانزیتی بودن جاده و غیربومی بودن مسافرین صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو، خستگی یا خواب‌آلودگی، استفاده از تلفن همراه و خوردن آشامیدن علت عمده تصادفات در این ایام است.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: مدیریت زمان در سفر و در طول مسیر به خصوص سی کیلومتری شهرها بسیار مهم است، همچنین رانندگان اگر احساس خستگی یا خواب‌آلودگی داشتند، حتماً استراحت کنند و در امر رسیدن غرور کاذب نداشته باشند.

کد خبر 736708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.