نظرسنجی از مسافران نوروزی در باغ فدک و ناژوان از طریق «اصفهان‌من»

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه به‌صورت خاص دو نقطه شامل باغ فدک با توجه به وجود خدمات اسکان و ناژوان به‌دلیل وجود مجموعه تفریحی، برای نوروز ۱۴۰۳ به‌صورت الکترونیکی نظرسنجی خواهد شد، گفت: این نظرسنجی الکترونیکی از طریق اپ «اصفهان‌من» انجام می‌شود.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هرساله شهرداری اصفهان نظرسنجی از مسافران نوروزی را برای سنجش سطح رضایت آن‌ها و ارتقای سطح خدمات خود انجام می‌دهد که این اقدام در نقاط مختلف شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته نظرسنجی از مسافران نوروزی اصفهان به‌صورت کامل دستی انجام می‌شد و پرسشگران در نقاط و روزهای مختلف با مسافران مصاحبه می‌کردند، افزود: برای اینکه بتوانیم میزان رضایت مسافران را سنجش کنیم و از نظرات آن‌ها برای مواردی همچون از کمبودها مطلع شویم و در برنامه‌های آینده آن را اصلاح کنیم، نظرسنجی الکترونیکی مد نظر قرار گرفت تا بخشی از این نظرسنجی‌ها به‌صورت الکترونیکی و موارد عمومی به‌صورت دستی انجام شود.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه به‌صورت خاص دو نقطه شامل باغ فدک با توجه به وجود خدمات اسکان و ناژوان به‌دلیل وجود مجموعه تفریحی، برای نوروز ۱۴۰۳ به‌صورت الکترونیکی نظرسنجی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نظرسنجی الکترونیکی از طریق اپ اصفهان‌من انجام می‌شود.

نصوحی تاکید کرد: پرسشگران با حضور در نقاط مختلف شهر همچون اماکن تاریخی و گردشگری و حاشیه زاینده‌رود، نظرات مسافران را دریافت می‌کنند و این نظرات مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی گفت: سال گذشته باغ فدک و ناژوان نیز به‌صورت دستی نظرسنجی می‌شد و برای نوروز ۱۴۰۳ به‌صورت الکترونیکی شده است که امیدواریم حوزه اداره کل ارتباطات اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهد و کیوآرکدهای نظرسنجی نیز در این نقطه نصب شود تا مشارکت خوبی از سوی مسافران داشته باشیم.

کد خبر 736691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.