آمادگی مدیریت شهری برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی

شهردار کاشان با تاکید بر اهمیت تامین رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی گفت: سال جاری فرایند انتقال و جابه‌جایی مسافران نوروزی از پارکینگ‌ها به مجموعه‌هایی همچون باغ فین به صورت رایگان انجام می‌شود.

کیومرث محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: مدیریت شهری تمهیدات و اقدامات مختلفی را به منظور استقبال از سال جدید و میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی تدارک دیده است.

وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و پذیرش اسکان مسافران و گردشگران افزود: چهار ایستگاه در بلوار قطب راوندی، میدان بسیج، جنب حمام سلطان امیراحمد و بلوار امام رضا (ع) به منظور راهنمایی میهمانان نوروزی مستقر می‌شود.

شهردار کاشان با اشاره به اختصاص شش بوستان به عنوان محل اقامت موقت مسافران و گردشگران نوروزی خاطرنشان کرد: بوستان‌های آزادگان، ملل، لاله، پارک بزرگ شهر، ملت و آیت‌الله مدنی (ره) به عنوان محل اقامت موقت، پذیرای مسافران خواهد بود.

محمدپور در مورد برپایی کمپ و ستادهای اسکان موقت مسافران و گردشگران تاکید کرد: این ستادها در مجموعه‌های مهربانو، شهربانو، بازار روز شهروند و فرهنگسرای فیض برپا شده است و به میهمانان نوروزی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با تأکید بر اهمیت تأمین رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی اضافه کرد: سال جاری فرایند انتقال و جابه‌جایی مسافران نوروزی از پارکینگ‌ها به مجموعه‌هایی همچون باغ فین به صورت رایگان انجام می‌شود.

شهردار کاشان افزود: برای نوروز سال جاری پارکینگ‌ها با توسعه و افزایش ظرفیت همراه خواهد بود و جُنگ‌های شبانه و برنامه‌های هنری و شاد در کمپ‌ها و بافت تاریخی برگزار می‌شود.

محمدپور عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های شاد، مفرح و سرگرم‌کننده، تمهیداتی برای استفاده معنوی بیشتر از ایام ماه مبارک رمضان اندیشیده شده که برپایی نماز جماعت در نقاط مختلف از جمله بوستان‌ها و محل‌های اقامت موقت یکی از این موارد است.

کد خبر 736615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.