«واقعه» اولین مجموعه تلویزیونی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان روی آنتن رفت

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: واقعه، اولین مجموعه تلویزیونی است که توسط این سازمان ساخته شده و به موضوع معاد پرداخته است؛ این برنامه با هماهنگی شبکه اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز اصفهان پخش می‌شود.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از راهبردهای مهم در سازمان آرامستان پرداختن به موضوع معاد است، زیرا در روایات و احادیث معصومین نیز این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه لزوم پرداخت به مسئله معاد و انجام گفت‌وگوهایی پیرامون این موضوع، یکی از غفلت‌های دوران ما است، افزود: واقعه، به‌عنوان اولین مجموعه تلویزیونی است که توسط سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ساخته شده و به موضوع معاد پرداخته است.

«واقعه» اولین مجموعه تلویزیونی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان روی آنتن رفت

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: تولید برنامه تلویزیونی واقعه بیش از شش ماه زمان برد و با هماهنگی شبکه اصفهان از سیمای مرکز اصفهان در حال پخش بوده و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.

حاجیان ادامه داد: برنامه واقعه در روزهای ماه مبارک رمضان هر روز حوالی ساعت ۱۱:۳۰ با حضور اساتید برجسته کشوری پخش می‌شود.

کد خبر 736604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.