ارزیابی بوستان‌های اراک برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی

مدیر منطقه یک شهرداری اراک از ارزیابی بوستان‌های این شهر برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی خبر داد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: ستاد استقبال از بهار منطقه یک شهرداری تمامی آماده‌سازی‌های لازم برای افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام نوروز را انجام داده است.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی ستاد استقبال از بهار منطقه یک، افزود: یکی از ویژگی‌های نوروز امسال همزمانی آغاز آن با ماه پر خیر و برکت رمضان است، بنابراین مسؤولین اجرایی تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمت رسانی به شهروندان فهمیم اراکی به کار گرفتند تا رضایت حداکثری مردم جلب شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک تصریح کرد: در چند روز گذشته به دنبال افزایش دمای هوا بلافاصله عملیات لکه‌گیری آسفالت و ترمیم معابر با توزیع حدود ۹۰ تن آسفالت در نقاط مختلف منطقه یک آغاز شد و این روند همواره تا زمانی که شرایط آب و هوایی اجازه دهد ادامه خواهد داشت.

شالی بگ اضافه کرد: با مساعدت همکاران در سازمان‌های مدیریت پسماند و فضای سبز شهری اقدامات جهادی در تنظیف معابر و زیباسازی با اولویت مکان‌های مذهبی و گردشگری انجام شده که قطعاً این خدمات رسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی از ارزیابی بوستان‌های این شهر برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: منطقه یک اراک یکی از مقاصد اصلی اسکان مسافران است.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک با بیان اینکه فضای سبز این منطقه به عنوان ورودی کلان‌شهر اراک همواره در ایام نوروز شاهد توقف و اسکان مسافران بوده است، تصریح کرد: در طرح ویژه ای تمامی بوستان‌ها با هماهنگی اداره ایمنی و بهداشت شهرداری مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند تا پس از شناسایی نقاط ضعف آن‌ها، اقدامات اصلاحی لازم در راستای ارائه خدمت مطلوب به مسافران و شهروندان صورت پذیرد.

کد خبر 736224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اراکی IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    سلام یه سری به بوستان کوی قائم و هجرت بزنید شده است مراکز تجمع معتادان و قاچاق فروش ها مواد مخدر کسی جرات حرف زدن به انها ندارد لطفا انها را جمع اوری کنید