محدودیت‌های ترافیکی پنجشنبه آخر سال در کردستان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان کردستان از آماده‎‌باش همه نیروها برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به آرامستان‌های شهر سنندج و سراسر استان در پنجشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی‌زاده، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای آرامستان‌های سراسر استان در روز پنجشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد: آرامستان‌های استان از لحاظ ترافیکی زیرساخت‌های مناسب و ظرفیت حضور حجم بالای خودروهای ورودی را ندارد که برابر اعلام مدیران مربوطه درهای ورودی آرامستان بهشت محمدی سنندج روی خودروهای شهروندان بسته می‌شود که این امر موجب ترافیک در کمربندی بهشت محمدی می‌شود.

وی افزود: مردم کردستان بر اساس یک سنت حسنه در آخرین پنجشنبه هر سال به زیارت شهدا و اهل قبور می‌روند، بر همین اساس امسال از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز پنجشنبه، بیست‌وچهارم اسفند، محدودیت‌های ترافیکی در معبرهای منتهی به گلزار شهدا و آرامستان بهشت محمدی در شهرستان سنندج توسط پلیس راهور کردستان به اجرا گذاشته شده و عبور کامیون و خودروهای سنگین در کمربندی بهشت محمدی ممنوع و مسیر جایگزین تا پایان طرح بلوار ساحلی است.

رئیس پلیس راهور استان کردستان ادامه داد: به همشهریان توصیه می‌شود جهت رفاه حال یکدیگر و پیشگیری از ترافیک سنگین جهت زیارت اهل قبور و مراجعه به آرامستان بهشت محمدی و گلزار شهدا حتی‌الامکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سرهنگ همتی‌زاده خاطرنشان کرد: همه محدودیت‌های ایجاد شده در راستای سهولت در امر آمد و شد و رفاه شهروندان انجام می‌پذیرد؛ بنابراین خواهشمندیم رانندگان با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و از اصرار در جهت ورود به محدودیت‌های اعمال شده اجتناب کنند.

کد خبر 736130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.