شهرداری کاشان رکورد آسفالت سالیانه را شکست

شهردار کاشان گفت: رکورد آسفالت سالیانه شهرداری در ادوار گذشته شکسته شده است.

کیومرث محمد پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ثبت رکوردی جدید که در زمینه اجرای آسفالت در سال سپری شده حدود ۹۵ هزار تن آسفالت در معابر شهری است که بیشترین حجم آسفالت بوده است.

وی افزود: با اجرای ۹۵ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۲ و مقایسه با آمار تُناژهای مصرفی سال‌های گذشته، رکوردی تازه در زمینه اجرای آسفالت به ثبت رسیده است.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: بیشترین آمار اجرای آسفالت تا پیش از این مربوط به سال ۱۳۹۳ بود که با اجرای ۹۱ هزار و ۵۴۸ تن آسفالت در حال حاضر در رتبه بعدی قرار گرفت.

وی با اشاره به آسفالت سال ۱۳۹۴ به عنوان رتبه سوم (با احتساب آسفالت اجرا شده در سال ۱۴۰۲) اضافه کرد: ۹۰ هزار و ۱۳۵ تن آسفالت در سال ۱۳۹۴ اجرا گردیده است.

محمدپور، سال‌های ۱۴۰۱، ۱۳۹۹ و ۱۳۹۶ را به عنوان رتبه‌های بعدی اجرای آسفالت سالیانه دانست و عنوان کرد: ۷۸ هزار و ۹۶۹ تن، ۷۷ هزار و ۱۵۰ تن و ۷۴ هزار و ۱۸۵ تن آسفالت در این سال‌ها اجرا شده است.

وی با تأکید بر استمرار نهضت آسفالت در سال ۱۴۰۳ گفت: با وجود تلاش بی‌وقفه در زمینه اجرای آسفالت و ثبت رکورد جدید در این حوزه، اما با توجه به نیاز ۶۰۰ هزار تنی شهر به آسفالت همچنان اجرای آسفالت و بهسازی معابر شهری با قوتی بیش‌ازپیش در سال آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 735953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.