پیشرفت فیزیکی مجتمع آموزشی دارالفنون اردبیل به ۹۵درصد رسید

استاندار اردبیل گفت: روند تکمیل عملیات و اجرایی مجتمع آموزشی دارالفنون، از پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی برخوردار است و خواستار سرعت‌بخشی به تجهیز این مجتمع از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم اسفند_ در حاشیه بازدید از روند تکمیل عملیات اجرایی مجتمع آموزشی دارالفنون که با همراهی جمعی از مسئولان انجام شد، اظهار کرد: مجتمع آموزشی دارالفنون با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و ۳۰ کلاس در اردبیل اجرا می‌شود و هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی است.

وی افزود: تاکنون برای اجرای این مدرسه ۲۷۰ میلیارد تومان هزینه شده و شامل امکاناتی چون آمفی‌تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه، آزمایشگاه و کارگاه‌های متعدد است.

استاندار اردبیل با تأکید بر سرعت‌بخشی به تجهیز این مجتمع از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس استان، تصریح کرد: در بازدید امروز همچنین هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های اجرایی مربوط برای تأمین زیرساخت‌های باقی‌مانده این مجتمع آموزشی انجام شد.

پیشرفت فیزیکی مجتمع آموزشی دارالفنون اردبیل به ۹۵درصد رسید

به گزارش ایمنا، عملیات اجرایی مجتمع آموزشی دارالفنون که با سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در حال احداث است، در آذر سال گذشته با حضور وزیر آموزش‌وپرورش، استاندار اردبیل، مدیرعامل بانک پاسارگاد کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس و جمعی از مسئولان آغاز شده بود که هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی مناسب در مراحل پایانی قرار دارد.

کد خبر 735924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.