برگزاری چهارشنبه‌سوری ایمن در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان گفت: به دلیل هوشیاری نیروی انتظامی و دیگر مسؤلان مربوطه، بیش از ۱۱۱ هزار مواد محترقه خطرناک در کاشان کشف شد و چهارشنبه‌سوری بدون خطری را پشت سر گذاشتیم.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: کاشان دیروز چهارشنبه‌سوری بدون خطری را طی کرد و بیش از ۱۱۱ هزار مواد محترقه خطرناک با هوشیاری نیروی انتظامی کشف شد.

وی از کشف دو کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست‌ساز در این شهرستان خبر داد و افزود: در این ارتباط هشت نفر از عاملان اصلی و توزیع‌کنندگان مواد محترقه که با مقاصد سودجویانه و گاهی ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در شهرستان کاشان فعالیت می‌کردند، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: با کسانی که بخواهند به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند، به شدت برخورد خواهد شد و ضمن توقیف خودروهای متخلف در این راستا، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضائی این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس قرار خواهند گرفت.

کاکاوند با بیان اینکه با تشکیل پرونده متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: در اقدامی دیگر مأموران کلانتری ۱۴ ناجی‌آباد شهر کاشان، فردی را که داخل مغازه خود اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز می‌کرد، شناسایی و در بازرسی از واحد صنفی ۳۴۵۰ عدد انواع مواد محترقه خطرناک را کشف کردند.

کد خبر 735879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.