افزایش سرانه فضای سبز با تکمیل فاز دوم پارک باغشمال در تبریز

شهردار منطقه سه تبریز گفت: آماده‌سازی فاز دوم پارک باغشمال گام مهمی در احیای فضای سبز مرکز شهر تبریز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، علی قاسمی در بازدید از فاز دوم پارک باغشمال تبریز اظهار کرد: مجموعه فرهنگی و تاریخی پارک باغشمال با توجه به تنوع فضا، علاوه بر توسعه فضای سبز، می‌تواند در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: پارک باغشمال با بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع، یک پروژه منحصر به فرد برای فضای سبز منطقه سه تبریز و همچنین یک گام مهم در حفظ بافت تاریخی و فرهنگی تبریز به شمار می‌رود.

شهردار منطقه سه تبریز ادامه داد: اهمیت احداث این پارک بیش از هر چیز به سبب واقع شدن آن در نقطه مرکزی شهر تبریز و ایجاد و احداث فضای سبز در این نقطه از شهر است.

قاسمی با تاکید بر اینکه این اقدام در دوره مدیریت‌های گذشته منطقه آغاز شده است، گفت: فاز دوم مجموعه ارزشمند پارک باغشمال، به عنوان فضای تنفسی و تفریحی مرکز شهر، پس از فضاسازی‌های لازم از سوی شهرداری منطقه سه تبریز تقدیم شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد کاری که برای آماده‌سازی فاز دوم پارک باغشمال انجام می‌شده به پایان رسیده است، گفت: فاز دوم مجموعه تاریخی پارک باغشمال در هفته‌های آینده افتتاح و تقدیم شهروندان خواهد شد.

کد خبر 735840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.