تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در استان کرمان به ۶ نفر رسید

رئیس اورژانس کرمان تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری در استان را تا ساعت ۲۴ شامگاه گذشته شش نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اورژانس کرمان، سیدمحمد صابری با بیان اینکه تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری در استان تا ساعت ۲۴:۰۰ شامگاه گذشته شش نفر بوده است، اظهار کرد: در شهرستان راور، نوجوان ۱۴ ساله در منزل باروت تفنگ ترقه‌ای را به همراه گوگرد کبریت در شیشه ریخت و در حال تکان دادن آن بود که شیشه منفجر می‌شود.

وی افزود: سوختگی خفیف در نواحی مچ دست و دست، پارگی سطحی دست، سوختگی ناحیه دور چشم و تاری دید موجب انتقال وی به بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) راور شد.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: عروق آسیب‌دیده و پارگی لاله گوش در این بیمارستان ترمیم و سپس جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد.

وی ادامه داد: در شهرستان شهربابک نیز دو نفر مصدوم شدند که شامل نوجوان ۱۶ ساله با سوختگی در ناحیه چشم بود که در بخش جراحی بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) شهربابک به سر می‌برد.

صابری گفت: مصدوم دیگر این شهرستان، نوجوان ۱۵ ساله با چهار درصد سوختگی از نوع درجه یک در ناحیه دو دست است که هم‌اکنون جهت ادامه روند درمان در بخش بستری شده است.

وی افزود: در شهرستان کرمان، سه مصدوم گزارش شده است که یک مرد ۳۷ ساله مشکوک به شکستگی ساق پای راست در اثر پریدن از روی آتش در بیمارستان شهید باهنر بستری است.

رئیس اورژانس کرمان خاطرنشان کرد: همچنین زن ۲۷ ساله دارای سوختگی‌های خفیف در نواحی کتف، بازوها، ساق پا و صورت است که پس از پانسمان از بیمارستان شفا ترخیص شد.

وی افزود: در کرمان یک نوجوان ۱۳ ساله به علت انفجار ترقه در دست و آسیب جزئی ناحیه صورت و چشم‌ها و به دلیل کبودی صورت و تاری دید در اورژانس بیمارستان شفا تحت نظر است.

کد خبر 735745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.