جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی کاشان به ایستگاه پایانی رسید

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی کاشان به ایستگاه پایانی رسید.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: با تقدیر از شناگران برتر و پیشکسوتان، جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی کاشان به ایستگاه پایانی رسید.

وی افزود: جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی کاشان از سری مسابقات المپیاد محلات بود که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و هیئت شنا با مشارکت مجموعه‌های آبی کاشان در اسفند ماه سال جاری اجرا شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: انجام رقابت‌های مختلف انفرادی و تیمی در کانون فرهنگی هنری جوانه‌های آموزش و پرورش در حالی به پایان رسید که مراسم اختتامیه در آستانه شروع ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان، پیشکسوتان، داوران، اولیا و شناگران با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار شد.

جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی کاشان به ایستگاه پایانی رسید

فرجی با قدردانی از ورزشکاران، تیم‌های شرکت کننده و داوران حاضر در جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی کاشان یادآور شد: رویکرد سازمان در این جشنواره، توسعه کمی و کیفی، همگانی کردن ورزش شنا، تحکیم روابط فرزندان با والدین در خانواده و ارتقای سلامت اجتماعی بین شهروندان بود.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی کاشان گزارشی از فرآیند برگزاری این دوره که در رشته‌های آکواران (شنا و دو)، شنای مادر و دختری، شنای پدر و پسری و رشته شنای آزاد بین استخری انجام شد، ارائه و تصریح کرد: در اختتامیه این جشنواره افزون بر اجرای ابتهال خوانی، مسابقه شاد و سرود شامل تقدیر از ۸ نفر از پیشکسوتان رشته شنا و مدیران مجموعه‌های آبی کاشان به پاس همکاری و همراهی در جشنواره، اهدای حکم قهرمانی، مدال و جایزه به نفرات برتر در رشته آکواران، شنای مادر دختری و رشته شنای پدر پسری و اهدا کاپ قهرمانی و حکم، مدال و جایزه به تیم‌های حاضر در مسابقات شنای بین استخری انجام شد.

فرجی گفت: جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی کاشان با حضور ۲۸۷ ورزشکار و با قضاوت ۴۰ داور هیئت شنا کاشان در بخش بانوان و آقایان انجام شد.

کد خبر 735650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.