آمادگی کامل پلیس گیلان برای تامین امنیت چهارشنبه آخرسال/ خودروهای هنجارشکن توقیف می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت چهارشنبه آخرسال در استان خبر داد و گفت: خودروهای هنجارشکن توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور در اولین جلسه قرارگاه نوروز ۱۴۰۳ که با حضور مسئولان انتظامی در سالن کوثر ستاد انتظامی برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قدردانی از زحمات مجموعه انتظامی استان اظهار کرد: در انجام مأموریت‌های سازمانی، استمرار آمادگی عملیاتی در انجام امورات محوله امری قابل توجه و دارای اهمیت است.

وی با اشاره به مأموریت‌های پیش روی انتظامی گیلان در تأمین نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال و همچنین ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در تعطیلات نوروز افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست اما با آمادگی کامل در راستای تأمین نظم و امنیت و برخورد با هنجارشکنان گام بر می‌دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به مأموریت‌های گسترده پلیس و فراخوان‌های هدفمند دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی برای برهم زدن نظم و امنیت و آرامش جامعه خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با هرگونه ناهنجاری در این شب قاطعانه برخورد خواهند کرد.

سردار حسن پور با بیان اینکه پلیس برای حفظ جان و تأمین نظم و امنیت مردم در صحنه حضور دارد، گفت: خودروهای هنجارشکن توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

کد خبر 735610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.