مردم قدرت اصلی کشور ایران هستند

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم قدرت اصلی کشور ایران هستند، گفت: باید قدردان این مردم و همه عزیزانی که برای امنیت و اقتدار این انقلاب از جان و مال خود گذاشتند، باشیم.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز_ سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در آئین گرامیداشت روز شهید اظهار کرد: آنچه در این بزرگداشت‌ها مورد نظر بوده ارج نهادن به چیزی است که در دنیا کسی از آن ندارد و آن هنر والای شهادت است.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت فراتر از همه داشته‌هاست، اظهار کرد: امیدواریم خداوند ما را شرمنده شهدا نکند و بتوانیم رهرو راه آنان باشیم.

استاندار زنجان، شهدا را رزق معنوی و اجتماعی ایران اسلامی دانست و گفت: فرهنگ شهادت باعث بقای انقلاب اسلامی و ترویج آن در بین آزادگان جهان شده است.

افشارچی با اشاره به اینکه مردم قدرت اصلی کشور ایران هستند، اضافه کرد: باید قدردان این مردم و همه عزیزانی که برای امنیت و اقتدار این انقلاب از جان و مال خود گذاشتند، باشیم.

استاندار زنجان همچنین با تاکید بر لزوم تقویت سرمایه اجتماعی گفت: روز شهید فرصت مناسبی در این زمینه هست.

وی تاکید کرد: امروز که در روز شهید قرار داریم؛ باید همه دستگاه‌های اجرایی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سیاست دولت، مردمی‌سازی امور است، بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌ها و مراسم تاکید کرد و خواستار پررنگ کردن دیدار با خانواده معظم شهدا، پیگیری مشکلات خاص آنها به صورت ویژه، برپایی میز خدمت جامعه ایثارگری با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط به مناسبت گرامیداشت روز شهدا شد.

افشارچی با بیان اینکه هیچ عملی بالاتر از شهادت نیست و مردم ایران پایداری کشور را مدیون قطره قطره خون شهدا هستند، گفت: استان زنجان مفتخر است که با وجود جمعیت کم دوران جنگ، سه هزار و ۵۳۵ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

کد خبر 735533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.