مدیرعامل متروی تهران استعفا داده است؟

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: درباره موضوع استعفای مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران باید بگویم که دیروز و امروز سر کار است، اما سرماخوردگی شدید دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن هرمزی درباره خبر استعفای مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران اظهار کرد: درباره موضوع مدیرعامل بهره‌برداری باید بگویم که دیروز و امروز سر کار است، اما سرماخوردگی شدید دارد و حتی خود من در سفر به چین، هم در چین و هم ایران در بیمارستان بستری شدم و زاکانی هم زیر سرم رفت.

وی با اشاره به تحریم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو توسط دولت کانادا افزود: جای تبریک دارد که وی تحریم شد، این نشان می‌دهد که درست حرکت می‌کنیم و در مورد سخنان او در مورد تخصیص نیافتن منابع مالی به مترو باید بگویم که من این موضوع را مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو چک کردم و مصاحبه او را هم دیدم، اما در این دوره تخصیص و منابع به‌خوبی بوده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: سخنان مدیرعامل بهره‌برداری مترو ناظر به دوره گذشته بود است، البته صادقانه بگویم ما برای حوزه تجهیزات ثابت و متحرک و بخشی منابع غیرنقد دریافت کردیم و تبدیل این هزار میلیارد به نقد زمان‌بر است.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این‌باره گفت: من به سخنان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در مصاحبه انتقاد کردم و شنیدم که وی استعفا داده است که هرمزی این موضوع را رد کرد.

کد خبر 735433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.