۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
قاب لایت باکس چیست؟
قاب لایت باکس

قاب لایت باکس در انواع و مدل های مختلفی تولید می شود.

قاب لایت باکس چه کاربردهایی دارد؟

می خواهید بدانید قاب لایت باکس چیست؟ و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟ این نمونه از تابلو ها در حقیقت جعبه هایی دارای نور هستند که بیش تر برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه اکثر کسب و کار ها برای افزایش رونق و جلب مشتری به دنبال روش های تبلیغاتی مختلف می باشند. یکی از برترین و پر کاربرد ترین نمونه از این روش ها، استفاده از این گونه تابلو ها می باشد.

خرید قاب لایت باکس برای چه مواردی است؟

در پاسخ به سوال قاب لایت باکس چیست؟ باید بگوییم که این نوع تابلو ها را بیش تر با استفاده از متریال هایی همچون ام دی اف، آلومینیوم، چوب و ورق های گالوانیزه تولید می کنند. در میان این متریال ها، بیش تر از آلومینیوم استفاده کرده و از این طریق تابلو هایی کم وزن و سبک تولید می کنند. برای تامین نور در این نوع تابلو ها بیش تر از لامپ های ال ای دی استفاده می کنند.

مهم ترین بخش های تشکیل دهنده این نوع تابلو ها عبارتند از:

  • قاب یا فریم
  • نور
  • صفحه روی تابلو

برای ساخت صفحه روی این نوع تابلو ها و انبیش تر از چاپ و یا تلفیقی از چاپ و پلکسی و یا پروفیل لاینر نوری استفاده می کنند. برای ساخت صفحه زیر تابلو ها نیز از ورق های گالوانیزه، کامپوزیت و کارتن پلاست ها استفاده می کنند. تابلو لایت باکس نسبت به سایر نمونه ها تاثیر گذاری بیش تری داشته و در جلب نظر مشتری موثر تر می باشد. این تابلو ها را در سر مغازه و فروشگاه ها نصب می شوند و با نورپردازی مناسبی که دارند، کسب ک کار ها را تبلیغ می کنند.

انواع قاب لایت باکس

این نوع تابلو ها را در انواع و مدل های مختلفی تولید می کنند. این قاب ها بر اساس نوع کاربری که دارند به دو دسته این دور و اوت دور تقسیم بندی می کنند. منظور از نمونه های این دور محصولاتی هستند که برای فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و مدل هایی که برای فضا های خارجی به کار گرفته می شوند نیز نمونه های اوت دور هستند. از طرفی این محصولات را با توجه به متریال و تکنولوژی به کار رفته در آن ها، به انواع مختلفی تقسیم بندی می کنند که عبارتند از:

  • لایت باکس فریم لس
  • لایت باکس اسنپ فریم
  • لایت باکس کریستال
  • لایت باکس اسنپی اسلیم
  • لایت باکس مانتو
  • لایت باکس فریم لس پارچه ای
  • لایت باکس ایستاده تبلیغاتی

داشته باشید که نمونه های لایت باکس پارچه ای و مگنتی از این تابلو ها را در نمونه های دو طرفه نیز تولید می کنند. اگر قصد دارید با استفاده از این تابلو ها کسب و کار خود را تبلیغ کنید بهتر است این محصولات را فلزات کریمی سفارش دهید. این مجموعه با کیفیت ترین و بی نظیر ترین نمونه از این تابلو ها را تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

جنس چاپ لایت باکس

شاید تا به حال این سوال برایتان پیش آماده باشد که جنس چاپ قاب لایت باکس چیست؟ برای پاسخگویی به این سوال باید بگوییم که برای ایجاد متن و تصاویر در این تابلو ها از روش های مختلفی استفاده می کنند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • فیلم های بک لایت
  • فلکسی
  • پارچه یا تکستایل های مخصوص

این نوع تابلو ها به گونه ای طراحی می شوند که نور را به خوبی از خود عبور می دهند. همچنین این محصولات طول عمر زیادی داشته و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.از طرفی این تابلو ها بسیار کم مصرف هستند و در عین حال نور مناسبی را در فضا ایجاد می کنند.

این نوع تابلو ها را نمونه های پشت نور نیز می نامند، در حقیقت نور از پشت به حروف چاپ شده تابیده می شود و از این طرزگیق به جلب نظر مشتریان کمک می شود. جهت خرید این محصولات کافیست که با مجموعه فلزات کریمی در ارتباط باشید. این سایت تابلو هایی طبق نظر و سلیقه شما طراحی کرده و تولید می کنند.

جنس قاب لایت باکس

جنس قاب لایت باکس

کاربرد های قاب لایت باکس

می خواهید بدانید کاربرد قاب لایت باکس چیست؟ این نمونه از تابلو ها به دلیل خصوصیات منحصر بفردی که دارند در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین نمونه از کاربرد های این تابلو ها عبارتند از:

  1. کافی شاپ ها
  2. فست فود
  3. رستوران
  4. فروشگاه ها
  5. باشگاه
  6. آرایشگاه
  7. سالن های زیبایی
  8. مجتمع های تجاری
  9. سالن سینما
  10. مطب پزشکان
  11. ایستگاه های مترو
  12. داروخانه ها
  13. و ...

اگر قصد دارید با استفاده از این گونه تابلو ها کسب و کار خود را تبلیغ کنید، کافیست که با مجموعه فلزات کریمی تماس بگیرید. این سایت در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف کم ترین هزینه ها، بهترین نمونه از این قاب ها را تولید کرده و برای شما ارسال می کند.

مزایای استفاده از قاب لایت باکس

برخی افراد این گونه قاب ها را دیده و تا حدودی با آن ها آشنایی دارند اما می خواهند بدانند مزیت های استفاده از قاب لایت باکس چیست؟ این گونه تابلو ها که بیش تر در زمینه تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار مفید واقع شده و در جلب نظر مشتری بسیار موثر هستند. این محصولات طول عمر مناسبی داشته و در شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین نوشته ها و تصاویر چاپ شده بر روی آن ها قابل تعویض بوده و می توان برای جلب نظر بیش تر بعد از مدتی آن ها را تغییر داد. از دیگر مزیت های این محصولات، سبک و کم وزن بودن آن ها می باشد.

این ویژگی سبب می شود تا نصب راحتی داشته باشند و به سرعت بتوان آن ها را جا به جا کرد. این گونه تابلو ها را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف و به صورت سفارشی تولید کرده و مورد استفاده قرار دارد. از طرفی تنوع بالایی داشته و افراد با سلیقه و نیاز های مختلف می توانند از آن ها استفاده کنند. از آن جایی که در ساخت این محصولات از لامپ های ال ای دی استفاده می کنند، مصرف برق بسیار پایینی داشته و در موارد مختلف می توان از آن ها استفاده کرد. بناظران اگر به دنبال یک تابلو مقاوم، کم مصرف و بسیار جذاب و مدرن هستید، کافیست که با سایت فلزات کریمی ارتباط برقرار کنید و از محصولات ویژه ی این سایت استفاده نمایید.

راهنمای خرید تابلو لایت باکس

حال که متوجه شدید قاب لایت باکس چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ خوب است که برای رونق کسب و کار خود از آن ها استفاده کنید. در زمان خرید این محصولات باید نکات و فاکتور های مختلفی را مد نظر داشته باشید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • ابعاد و اندازه مناسبی از این تابلو ها را سفارش دهید که هم بتواند نظر مشتری را جلب کند و هم این که بیش از اندازه بزرگ نباشد.
  • به متریال به کار رفته در آن توجه کنید و با توجه به محل مورد نصب، نمونه مناسبی از این تابلو ها را خریداری کنید.
  • تابلو انتخابی شما باید حتما با استفاده از لامپ های ال ای دی نورپردازی شده و مصرف برق بسیار کمی داشته باشد.دقت کنید که تابلو کاملا روشن بوده و نورپردازی مناسبی داشته باشد.
  • تا جای ممکن این محصول باید سبک و کم وزن باشد و در برابر بارش برف و باران نیز مقاوم باشد.
  • برای داشتن یک تابلو ایده آل و بسیار کاربردی می توانید به سایت فلزات کریمی مراجعه کرده و از محصولات این مجموعه خریداری کنید.

فروش قاب لایت باکس

فروش قاب لایت باکس

کلام آخر قاب لایت باکس

افراد زیادی می پرسند قاب لایت باکس چیست؟ این محصولات که بیش تر در جهت تبلیغات و جلب نظر مشتری مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار کاربردی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. طول عمر بالایی داشته و مصرف برق آن ها بسیار کم است. فلزات کریمی یکی از برترین تولید کنندگان فعال در این زمینه است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و در کم ترین قیمت ها در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سوالات متداول برای قاب لایت باکس

  1. سیستم نورپردازی این تابلو ها چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

این سیستم باید نور مناسب و کافی داشته باشد، طول عمر بالایی داشته و مصرف برق کمی داشته باشند.

  1. برای چاپ تابلو لایت باکس از چه متریال هایی استفاده می شود؟

برای ساخت این تابلو ها از پارچه بک لایت، طلق های بک لیت و همچنین فلکسی فیس استفاده می شود.

  1. بک لایت های مورد استفاده در این نوع تابلو ها از چه جنسی هستند؟

این نوع تابلو ها در اکثر موارد از جنس پی وی سی ساخته می شوند. فقط برای نمونه های پارچه ای این تابلو ها از بک لایت های پارچه ای استفاده می شود.

کد خبر 735386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.