طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد تصویب شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد با پیگیری یک ساله سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، داوود مؤمنی اظهار کرد: طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد با پیگیری یک ساله سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد به تصویب مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری وزارت کشور رسید.

وی با بیان اینکه افق چشم‌انداز طرح جامع برای یک بازه ۱۰ ساله تهیه و تدوین شده است، افزود: این طرح توسط مشاور ذی‌صلاح در چهار مرحله با هدف تهیه نقشه راه مدیریت پسماند شهرستان شهرکرد، ارتقای وضعیت مدیریت پسماند بر اساس مدل چرخه سرنوشت پسماند و حفظ محیط زیست تدوین شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد بیان کرد: این طرح بر اساس ماده ۱۲ قانون مدیریت پسماند کشور و مطابق با آئین‌نامه اجرای آن تهیه شده است.

مؤمنی تصریح کرد: انتظار می‌رود با اجرای این طرح از سال پنجم تمام هزینه‌های مدیریت پسماند از محل درآمد ناشی از اجرای طرح تأمین شود.

وی گفت: با اجرای این طرح علاوه‌بر مدیریت صحیح پسماند، موجب کاهش تولید پسماند، آموزش و فرهنگ سازی، جمع‌آوری مکانیزه و دفع صحیح پسماند در شهرستان می‌شود.

کد خبر 735384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.