اختصاص ۱۵۰ المان رمضانی و نوروزی برای فضاسازی شهر قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: طی هفته‌های اخیر، ۱۵۰ المان ویژه ایام ماه مبارک رمضان و نوروز طراحی و مدل‌سازی شده است که طی چند روز آینده در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به فعالیت‌های سازمان در ایام ماه‌های بهمن و اسفند اظهار کرد: سال جاری علاوه بر حجم بالای خدمات‌رسانی تیم مدیریت شهری به واسطه ایام پایانی سال، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و رویدادهای ویژه از جمله جشن‌های نیمه شعبان، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و بارش نزولات الهی، خستگی طاقت‌فرسایی به عوامل خدمات شهری وارد آورد که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به ششمین دوره رویداد بزرگ جشنواره هنرهای شهری شهرنگار قم افزود: این رویداد با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و با تأکید بر هنرمندان بومی قم به مدت شش روز از پانزدهم تا بیست‌ویکم اسفند برگزار شد که نتیجه آن تولید ۶۰ المان با طرح‌های جدید مرتبط با ایام رمضان و نوروز بود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: اجرای دو دیوارنگاره عظیم میدان مطهری و تقاطع شهدای مدافع حرم، نصب ۵۰ المان سان‌لایت با قابلیت انتشار مضامین مرتبط با ایام رمضان، ۳۰ المان نوری و المان حجیم ماه و طوبی، ۳۰ المان سرو و پلاک و ۲۰ المان شهر از جمله المان‌ها و فضاسازی‌هایی است که تا پایان هفته جاری در نقاط مختلف شهر جانمایی خواهد شد.

جوادیان المان‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز را تشریح کرد و گفت: ۱۰ تونل گل، ۳۰ المان پرنده بهاری، ۱۰ سفره هفت‌سین و ۳۰ لوستر بزرگ شهری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاوه بر اینها در بخش فضای سبز نیز کاشت ۵۰۰ هزار گلدان گل فصلی از گونه‌هایی از جمله بنفشه، مینای چمنی، نیکتا، رعنا، کوکب، اطلسی ژاپنی، گازانیا و آماده‌سازی بوستان‌های شاخص به همراه نصب المان‌های نوروزی در بوستان‌ها از جمله اقداماتی بود که انجام شده است.

کد خبر 735374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.