اپلیکیشن «اصفهان من» مرجع رسانه‌ای گردشگران نوروز در نصف‌جهان

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: سامانه ۱۳۷ و اپلیکیشن «اصفهان من» به‌عنوان مرجع رسانه‌ای گردشگران در ایام نوروز قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه بیست‌ویکم اسفند_ در نشست خبری تشریح برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در کمیته اطلاع‌رسانی نخستین سیاست اطلاع‌رسانی سریع و شفاف در موضوعات مختلف است.

وی افزود: سیاست دوم بازاریابی در مبدا است، توسط کمیته آمار و برنامه‌ریزی مبداهای سفر به شهر اصفهان مشخص شده است، از فردا اطلاع‌رسانی در شهرهای مبدا در رابطه به مواردی همچون جاذبه‌های شهر اصفهان در شهرهای مبدا شروع می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان دو درگاه سریع و آسان برای ارتباط با گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: سامانه ۱۳۷ و اپلیکیشن «اصفهان من» به‌عنوان مرجع رسانه‌ای گردشگران در ایام نوروز قرار می‌گیرد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه سیاست این است که تبلیغات محیطی از شهر در اپلیکیشن اصفهان من متمرکز شود، تصریح کرد: فعالیت‌ها در ستاد به سطح شهر نازیبایی‌هایی اضافه می‌کند که از لحاظ هزینه و مسائل زیست‌محیطی زیبنده شهر اصفهان نیست، در دو سال گذشته تلاش شده این روند تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه تغییر این روند در سال اول با اپلیکیشن «اصفهان من» آغاز شد و با ارائه خدمات در ایام نوروز ۳۰ هزار مخاطب به اپلیکیشن اضافه شد، ادامه داد: هدف‌گذاری شده است تا سال جاری با تغییرات و جذابیت‌های جدید تعداد مخاطبان را به دو برابر برسانیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در این اپلیکیشن رویدادهای فرهنگی معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های ویژه از جمله ترافیک آنلاین، نقشه آنلاین شهر، ایستگاه‌های اتوبوس و مترو، زمان رسیدن اتوبوس، مکان و ظرفیت پارکینگ‌های متعلق به شهرداری در سطح شهر، رستوران‌ها و مراکز درمانی، سرویس‌های بهداشتی که سطح شهر مکان‌مند شده در این اپلیکیشن گردآوری شده است، همچنین در تلاش هستیم ستادهای اسکان، خانه‌های مسافر، رستوان‌ها و مراکز درمانی در اپلیکیشن مشخص شود.

معرک‌نژاد با تاکید بر اینکه اپلیکیشن اصفهان من باید به‌روزرسانی شود، افزود: تجربه دو سال گذشته رو به جلو است، هرچند کاستی‌ها و نواقصی دارد، اما تلاش می‌کنیم برای شهروندان اصفهانی در طول سال امکانات نرم‌افزار را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه با توجه به تقارن بهار رمضان و سال نو، شعار ستاد تسهیلات خدمات سفر، «بهار در بهار، بهار» است، اظهار کرد: سال جاری قرارگاه اطلاع‌رسانی تشکیل شد که فعالیت خود را در ۱۰ واحد از جمله، اداره تبلیغات و اداره تولیدات که تولیدات تصویری را انجام می‌دهند، پیگیری می‌شود، همچنین برنامه بهار بهار از طریق تلویزیون پخش خواهد شد و برنامه شبانه شبکه اصفهان به این موضوع اختصاص پیدا کرده که یک برنامه جنگ و تفریحی است و در قالب آن اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: برنامه زنده رادیویی در دو باکس صبح (ساعت ۱۰:۲۵ تا ۱۱:۲۵) و عصرگاهی (ساعت ۱۶:۲۵ تا ۱۷) از چند نقطه گردشگری همچون صفه، باغ فدک و باغ گل‌ها پخش می‌شود.

معرک‌نژاد با بیان اینکه شکل ظاهری اپلیکیشن تغییر و در دو باکس کلی زندگی در شهر و گردش در شهر، طراحی شده است، گفت: نکته مهم امتیاز من است که با بازی‌واره شهروندان و گردشگران را دعوت به استفاده از برنامه می‌کند، در مکان‌هایی که ویژه‌برنامه اجرا می‌شود مردم دعوت به استفاده از برنامه می‌شوند، امتیازات ویژه به آن‌ها داده می‌شود.

کد خبر 735174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.