شهرداری منطقه ۹ اصفهان  به استقبال ماه رمضان می‌رود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: همگام با شهروندان روزه‌دار و خداجو در روزهای ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خدا و ماه نزول قرآن و بهره‌مندی از فیوضات الهی است، اقداماتی را برای گرامیداشت این ماه و ترویج شعائر اسلامی در دستور کار خود قرار دادیم.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری طی برنامه‌ریزی‌های مدون، فضاسازی گسترده‌ای را در ماه پربرکت رمضان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره فضاسازی صورت گرفته در سطح شهر افزود: تبلیغات محیطی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک در سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان صورت گرفته و تمام معابر و میادین شهر به این مناسبت آذین‌بندی شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شش پرتابل شهری در فازهای مختلف منطقه با موضوع تکریم ایام پرفیض و با برکت ماه رمضان نصب شد، همچنین مسابقات فوتسال جام ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهدای نصرآباد این منطقه برگزار خواهد شد.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۹ در راستای بهره‌وری شهروندان از فیوضات و برکات ماه رمضان در زمینه اطلاع‌رسانی گسترده در زمینه برکات این ماه در سطح منطقه اقدام می‌کند و در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز تمام توان خود را در راستای تکریم این ایام و ایجاد پویایی در سطح منطقه به کار می‌بندد.

کد خبر 735049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.