نقش شاخص رسانه‌ها در ترویج فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع)

فرماندار اصفهان گفت: هر سال به تماشای نمایشگاه می‌آمدم، اما امسال شاهد ویژگی‌های متفاوت بودم که یکی از آن‌ها این بود که رسانه‌ها غرفه‌دار شده‌ بودند و به‌صورت منسجم به انعکاس اخبار پرداختند، در این راستا نقش رسانه در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) شاخص است.

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اظهار کرد: هرساله به تماشای نمایشگاه آمدم اما امسال شاهد ویژگی‌های متفاوت بودم که یکی از آن‌ها این بود که رسانه‌ها غرفه‌دار شده و به‌صورت منسجم به انعکاس اخبار پرداختند، در این راستا نقش رسانه در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت شاخص است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع بعدی موضوع هنر است، افزود: شاهد بودم که در بخش‌هایی از نمایشگاه فعالیت‌های هنری انجام می‌شد و از سویی فعالیت‌هایی که برای کودکان و نوجوانان انجام شده بود، جذابیت داشت.

فرماندار اصفهان با یادآوری اینکه استقبال از نمایشگاه خوب بود و انتظار می‌رود استقبال بیشتری نیز از آن شود، خاطرنشان کرد: تشکل‌های قرآنی تولیدات و فعالیت‌های خود را در بخش‌های مکتوب و مجازی ارائه دادند، همچنین شهرداری نیز غرفه‌های جذاب و متنوعی برپا کرده بود.

احمدی تاکید کرد: غرفه‌داران میانگین سنی مناسبی داشتند و شاهد نقش‌آفرینی نوجوانان بودیم، اما از نظر محتوا در حوزه خانواده و جوانان جای کار زیادی داریم و باید توجه بیشتری به این موضوع کرد.

وی یادآور شد: در غرفه رسانه شاهد بودیم که تصاویر پیشکسوتان متوفی رسانه نصب شده بود و بر همین اساس جای خالی تصاویر پیشکسوتان قرآنی نیز در نمایشگاه حس می‌شد.

کد خبر 735042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.