افتتاح کارخانه تولید سنگ اسلب در کرمان

کارخانه سنگ اسلب با اشتغالزایی برای 30 نفر در فاز اول، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و رئیس سازمان صمت و با همراهی تیم اقتصادی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، امیر حسن زاده امروز یکشنبه بیستم اسفند در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در محل شرکت توسعه سرآمد اشتغال پارسیان واقع در شرف آباد اظهار کرد: همه مسئولین در هر جایگاهی وظیفه دارند به مردم خدمت کنند و باید اثرگذار باشیم.

وی تشکیل کارگروه اقتصادی را مهم دانست و افزود: هدف کارگروه، رفع مشکلات اقتصادی است که به‌دنبال آن مشکلات اشتغال و ازدواج و دیگر مسائل اجتماعی نیز حل می‌شود؛ لذا خدمت به مردم را مقدس بدانیم و با رفع موانع تولید، شاهد اتفاقات خوبی در توسعه استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اهمیت حمایت از تولید داخلی تصریح کرد: ایجاد کارخانه‌های تولیدی در حاشیه شهر باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای ساکنین آن منطقه خواهد بود و ضرورت دارد مناطق حاشیه‌ای شهر را شناسایی و به سرمایه گذار معرفی کنیم و کارگروه برای رفع موانع آن واحد، طبق قانون عمل خواهد کرد.

حسن زاده با اشاره به اینکه تسهیل سازی و اجرای طرح توسعه از اهداف معاونت هماهنگی امور اقتصادی است، ادامه داد: سعی کنیم کارخانه‌های صنعتی را به سمت شهرک‌های صنعتی بیاوریم و شهرک‌ها نیز بحث قیمت گذاری را مدیریت و زیرساخت‌ها را مشخص کنند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مشکلات شرکت توسعه سرآمد اشتغال پارسیان بررسی و در راستای رفع مشکلات این واحد مصوباتی مکتوب شد و پس از آن معاون هماهنگی امور اقتصادی و اعضای کارگروه از کارخانه تولید سنگ اسلب بازدید کردند.

افتتاح کارخانه تولید سنگ اسلب در کرمان

کد خبر 734894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.