تعویض ۴۵۰ عدد باکس پسماندهای شهری در معابر غرب و شمال غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از تعویض ۴۵۰ باکس پسماندهای شهری سطح منطقه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، رضا جان‌فشان نوبری ظهر امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نزدیکی سال جدید و زیباسازی فضای شهری اظهار کرد: عملیات ساماندهی و تعویض باکس پسماندهای شهری منطقه شش تبریز با هدف استقبال از مهمانان نوروزی، تأمین بهداشت عمومی شهروندان، سهولت بارگیری زباله‌ها توسط خدمات شهرداری و جلوگیری از نشت شیرابه‌ها و ایجاد بوی نامطبوع در معابر و خیابان‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون ۱۵۰ باکس پسماندهای شهری این منطقه تعویض شده و تا پایان اسفند ماه نیز ۴۵۰ باکس دیگر توسط عوامل خدمات شهری تعویض می‌شود.

شهردار منطقه شش تبریز همچنین ادامه داد: علاوه بر تعمیر باکس‌های شکسته، شستشو و گندزدایی آنها نیز در دستور کار قرار دارد تا از هرگونه آلودگی محیط زیست و تجمع حشرات و شیوع برخی بیماری‌ها جلوگیری شود.

جان‌فشان نوبری در ادامه اذعان کرد: چشم انداز خدمات شهری رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات شهری در ابعاد کیفی و کمی بوده که در این راستا با تحقق تمامی طرح‌های عملیاتی و اجرایی که در نظر گرفته‌ایم، به یاری خداوند متعال می‌توانیم گام‌های مهمی در این راستا برداریم.

وی ارائه خدمات محله‌ای را جزو مهم‌ترین اهداف طرح استقبال از بهار عنوان کرد و گفت: تنظیف و شستشوی معابر، لایروبی آبروها و کانال‌ها، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحاء دیوارنوشته‌های غیرمجاز، ترمیم جداول، حذف پل‌های زائد و ترمیم پل‌های معیوب، تنظیف و رفت و روب قطعات خالی در حوزه منطقه، همسطح سازی دریچه‌ها، ساماندهی و پاکسازی و نیز شستشوی باکس‌های زباله، رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی، شستشوی مبلمان شهری و… از جمله اقداماتی است که معابر اصلی و فرعی سطح حوزه منطقه ۶ تبریز اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه شش تبریز همچنین لکه گیری معابر برای حذف موانع عبوری شهروندان و یکدست کردن مسیرها، هرس درختان، گلکاری در معابر و میادین سطح حوزه با کاشت گل‌های تولیدی منطقه به منظور تقویت و تلطیف روحیه شهروندان، از سایر فعالیت‌هایی محسوب می‌شود که در سطح حوزه این منطقه عملیاتی می‌شود.

کد خبر 734872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.