تصادف مرگبار در محور منجیل به رودبار/ راننده و ۲ سرنشین خودرو سمند فوت شدند

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با کامیون بنز و دو خودرو دیگر در محور منجیل به رودبار، راننده و دو سرنشین خودرو سمند فوت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، جاور صفاری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع تصادف در محور منجیل به رودبار، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های انجام شده مشخص شد، یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه کامیون و دو سواری پژو و پراید که از محور منجیل به رودبار در محل سه راهی زندان در حال تردد بودند برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه راننده ۴۴ ساله و سرنشین چهار ساله سواری سمند به علت شدت جراحات در صحنه تصادف فوت کردند، اضافه کرد: یکی دیگر سرنشینان سواری سمند که ۳۵ ساله بود، در این حادثه مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد، اما در بیمارستان فوت کرد.

صفاری خاطرنشان کرد: کارشناسان تصادفات پلیس راه علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از سوی سواری سمند اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان رعایت سرعت مطمئنه و سبقت‌های غیرمجاز و همچنین انحراف به چپ را علت وقوع تصادفات شدید در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری اعلام کرد و از رانندگان خواست از ارتکاب تخلفات خودداری و با توجه به تابلوها و خط کشی جاده و رعایت احتیاط به ویژه در جاده‌های دوطرفه تردد کنند.

کد خبر 734861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.