منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای رفع مشکل زاینده‌رود گفتمان جدید فرامنطقه‌ای را دنبال کنند

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منتخبان مردم اصفهان در مجلس راهبرد ویژه‌ای را در خصوص زاینده‌رود دنبال کنند که آن گفتمان جدید فرامنطقه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در صدوبیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از حضور پرشور مردم انتخابات اظهار کرد: از کسانی که پای کار انتخابات ایستادند و افرادی را تشویق کردند تا پای صندوق‌ها حاضر شوند تشکر می‌کنم، همچنین ضمن تبریک به منتخبان جدید و آرزوی موفقیت برای آن‌ها درخواست دارم در خصوص کلان مسئله اصفهان یعنی زاینده‌رود راهبرد مهمی را پیش ببرند.

وی افزود: نخبگان در حال تلاش برای حل این مسئله هستند، اما راهبرد دیگری نیز لازم است و آن گفتمان جدیدی در خصوص زاینده‌رود در کشور است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زاینده‌رود متعلق به اصفهان نیست، بلکه مربوط به تمدن ایران و جهان است، بر همین اساس باید مسئله زاینده‌رود را مسئله‌ای ملی و فرامنطقه‌ای بدانیم.

وی بیان کرد: از اجرای خوب سیدمحسن هاشمی در برنامه سید خندان شبکه دو تشکر می‌کنیم، این هنرمند اصفهانی در قالب یک طنز تلخ مسئله زاینده‌رود را به‌خوبی تبیین و اذهان مخاطبان را با خود همراه کرد.

کلاهدوزان درباره تطبیق نداشتن تعرفه‌های پزشکی در بخش دولتی گفت: در اصفهان بیماری‌هایی که منشأ آن متعلق به آلودگی هواست، فراوان است، بیمارستان‌های شهر، اما در حال پوشش دادن به بیماران استان‌های مجاور هستند که استهلاک تجهیزات و سرمایه‌ها را مشاهد می‌کنیم که قابل جایگزین نیست.

وی تصریح کرد: از محل قانون یک درصد سهم فروش معادن که در استان باید صرف شود در محل زیرساخت‌ها و بیمارستان‌های دولتی اصفهان هزینه شود تا به بیماران اصفهان خدمات مناسب‌تری داده شود.

کد خبر 734792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.