ساخت مجموعه ورزشی محله شهشهان دنبال شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وعده داده شده برای ساخت مجموعه ورزشی محله شهشهان گفت: ساخت مجموعه ورزشی این محله سال آینده دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه بیستم اسفند_ در صدوبیست‌و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: یکی از تأکیدات شورای ششم موضوع محله محوری بود، بر همین اساس محله دردشت و شهشهان در منطقه سه از جمله محلاتی است که باید به آن پرداخته می‌شد.

وی افزود: محله شهشهان بافت متراکم و فرسوده و تراکم جمعیتی دارد که نیاز است به‌صورت ویژه به آن پرداخته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دیداری که از این محل داشتیم مردم این محل مطالبات زیادی داشتند که ساخت یک مجموعه ورزشی برای آن‌ها پیش‌بینی شد، اما خبری از این طرح نیست و امیدواریم در سال آینده با رویکردی جهادی شاهد ساخت این پروژه ورزشی باشیم.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی به کارکنان خدوم شهرداری در قالب اصفهان کارت گفت: این قابلیت ایجاد شد که خریدهایی از فروشگاه‌های تعیین شده از سوی کارکنان صورت گیرد، اما کارکنان عنوان می‌کنند که شئونات رعایت نمی‌شود و معمولاً خدمات با کیفیت مناسبی ارائه نمی‌شود، در حالی که مجدد با همان فروشگاه‌ها قرارداد بسته می‌شود.

مهروی‌پور اظهار کرد: شب گذشته شاهد افتتاح نمایشگاه قرآن بودیم، این نمایشگاه تا بیست‌وپنجم اسفند ادامه دارد و مردم اصفهان از این فرصت بهره ببرند.

وی تأکید کرد: قبل از این در موضوعات مختلف تعدادی تذکر ارائه کردیم که پاسخی داده نشده است.

کد خبر 734785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.