لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا برای الگو گیری دانشجویان و دانش آموزان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با اشاره به اینکه شهردار و شهرداری اهواز دارای نگاه دفاع مقدسی هستند،گفت:زنده نگه داشتن یاد شهدا در حوزه آینده تفسیر خواهد شد تا دانش‌آموزان و دانشجویان یادشان باشد که دشمن قصد تصاحب مملکت را داشته‌اند.

سردار میر عبدالرضا حاجتی در حاشیه آئین رونمایی از پنج سردیس شهدای اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مناطق شهری اهواز یک نهضتی ایجاد شده است که یادمان‌های شهدا ایجاد می‌شود این اتفاق جای تقدیر و تشکر دارد چرا که همه‌ی ما مدیون شهدا هستیم تا امنیت داشته باشیم.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا در حوزه آینده تفسیر خواهد شد تا دانش‌آموزان و دانشجویان یادشان باشد که دشمن قصد تصاحب مملکت را داشته‌اند و امروز از سردیس تعدادی از شهدا در منطقه کیان‌پارس رونمایی می‌کنیم، این فرهنگ یک فرهنگ عالی و دست است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری اهواز ادامه داد: برای برگزاری کنگره‌ی شهدا نقوش شهدا بر دیوارهای شهر نقاشی شد، شهردار و شهرداری اهواز دارای نگاه و حرکت در حوزه دفاع مقدس هستند امیدوارم چنین اتفاق‌های تداوم داشته باشد و اهواز رنگ و بوی دفاع مقدس داشته باشد

کد خبر 734556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.