برگزاری رزمایش خدمت مومنانه در مناطق عشایری لردگان

مسئول بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: به مناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت پنجمین رزمایش مشترک خدمت مومنانه در مناطق عشایری شهرستان لردگان برگزار شد.

علی‌اصغر ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: پنجمین مرحله رزمایش خدمت مؤمنانه با مشارکت سازمان بسیج عشایری، جهاد کشاورزی، اداره کل غله، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون روستایی، اداره کل امور عشایری استان و سایر ادارات مرتبط با جامعه عشایری و هیئت‌های ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی عشایری برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، محرومیت‌زدائی، خدمات‌رسانی، پزشکی و دامپزشکی، آموزش و مشاوره، جهاد تبیین و بخش عمرانی با حضور میدانی مدیران کل دستگاه‌های مذکور در مناطق عشایری و سخت گذر و کم برخوردار سردشت و رودشت، روستاهای گاهکده و دهکده و فاج و دورک و مونو، ورکا و روستای آب زیر شهرستان لرگان اجرا شد.

مسئول بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله زیارت خانواده محترم شهدا و تجدید میثاق با شهدا با حضور در گلزار شهدای سردشت، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و دیدار چهره به چهره با سران عشایر و معتمدین، برگزاری نشست صمیمی با دانش آموزان روستا و برگزاری جشن تولد برای دانش‌آموزانی که متولد اسفند بودند از جمله برنامه‌های این رزمایش بود.

ایزدی خاطرنشان کرد: توزیع اقلام معیشتی ازجمله آرد و سیب زمینی، برنج و روغن، مرغ و خرما، لوازم‌التحریر و بسته‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این رزمایش است.

وی گفت: توزیع خوراک دام، واکسیناسیون احشام و سم‌پاشی محل نگهداری دام و طیور در عرصه دامپزشکی، توسط اداره کل دامپزشکی استان، و گروه‌های جهادی بسیج صورت گرفت.

ایزدی تاکید کرد: ارائه خدمات پزشکی، ویزیت و توزیع داروی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی شهرستان و شبکه بهداشت و درمان بخش دیگری از خدمات ارائه شده در پنجمین رزمایش خدمت مؤمنانه است.

کد خبر 734507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.