توجه به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی با پیروزی انقلاب اسلامی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: یکی از وظایف حاکمیت و دولت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است که در نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب به این موضوع توجه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران و با توجه به بازدید خود از مرکز خدمات جامع سلامت ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه کمترتوسعه‌یافته کوی سالار اظهار کرد: از همه عوامل و دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی که در حداقل زمان پروژه جدیدی را تحویل دادند.

وی افزود: این پروژه مدل جدیدی در سطح کشور است که در یکی از مناطق کم‌برخوردار با تراکم جمعیتی بالا و با حداقل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی احداث شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بازدیدی را انجام دادیم تا از زحماتی که برای احداث و تجهیز و استقرار کادر درمانی کشیده می‌شود، مطلع شویم و قدردانی کنیم.

معتمدیان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با حمایت‌های خود خدمات حداکثری که در قالب مراکز جامع سلامت ویژه به مردم ارائه می‌شود تکمیل و توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف حاکمیت و دولت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است که در نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب به این موضوع توجه شده است.

معتمدیان عنوان کرد: در دولت سیزدهم با محوریت رئیس‌جمهور این روند سرعت و شتاب بیشتری گرفته است و به دنبال ارائه خدمات حداکثری و مطلوب با حداقل هزینه‌ها و حتی رایگان به مردم هستیم.

به گزارش ایمنا، این مرکز در زمینی به مساحت ۱۴۰۵ متر مربع احداث و بخش مراقبت‌های پزشکی زنان و مردان، داروخانه، مامایی، تزریقات و پانسمان و پایگاه اورژانس را شامل و برای احداث آن ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 734331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.