آغاز فعالیت امور پایانه‌های برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از آغاز فعالیت کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی و اجرایی به نام امور پایانه‌های برون‌شهری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در سال آینده خبر داد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تقارن نوروز با ماه رمضان و سفرهای نوروزی از بیست‌وپنجم اسفند تا پانزدهم فروردین اظهار کرد: آغاز فعالیت کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی و اجرایی به نام امور پایانه‌های برون‌شهری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در سال آینده آغاز شد، همچنین منسجم کردن خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان و مسافران یکی از اهداف در راستای تشکیل این کمیته است.

وی با بیان اینکه مسئولیت پایانه‌های برون‌شهری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک دائمی خدمات سفر شهرداری اصفهان بر عهده این سازمان است، افزود: در این راستا یک هفته پیش از نوروز سال آینده، نظارت بر ارائه خدمات و حمل‌ونقل، نظم‌دهی به امور پایانه‌های مسافربری آغاز شده و تا پایان ایام نوروز برقرار است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: میز خدمت به مسافران در ایام نوروز در پایانه‌های پنج‌گانه این کلان‌شهر با حضور نمایندگان نظارتی اداره کل راهداری، ایستگاه پلیس، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و رانندگان دایر است.

توکلی گفت: مسافران و شهروندان هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود در زمینه خدمات نوروزی در حوزه پایانه‌ها را می‌توانند به نماینده مستقر پایانه‌ها یا به سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند.

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند برای رسیدگی به مشکلات و انتقادات در راستای شرکت‌های مسافربری، رانندگان و نحوه خدمت‌رسانی و نیز شکایت از نحوه قیمت، تهیه بلیت و نحوه خدمت‌رسانی هنگام سفر (از آغاز تا پایان سفر) را از طریق نماینده نظارتی مستقر اداره کل راهداری در پایانه‌ها پیگیری کنند یا به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تعیین و نظارت نرخ کرایه اتوبوس‌های برون شهری بر عهده شهرداری و سازمان پایانه‌ها نیست و هر گونه افزایش بلیت اتوبوس‌های برون شهری برای سفرهای ایام نوروز سال آینده پس از تصویب ستاد تنظیم بازار و ابلاغ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌ها اعلام می‌شود.

کد خبر 734318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.