لزوم اختصاص بخش دیالیز کودکان در درمانگاه تخصصی بیمارستان ارتش

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین خواستار اختصاص و جانمایی بخشی از درمانگاه تخصصی بیمارستان ارتش برای دیالیز کودکان شد.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: پای کار بودن و همت جهادی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و تعامل بسیار خوب ایشان می‌تواند نوید بخش این باشد که در توافق شهرداری با لشگر ۱۶ زرهی به نتایج خوبی خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با توضیحاتی که فرمانده لشکر ۱۶ زرهی از روند توافق ارائه کردند، می‌توانیم شاهد اتفاقات مبارک وخوبی در آینده نزدیک برای شهر قزوین باشیم.

عضو شورای شهر قزوین یادآور شد: با اجرایی شدن توافق میان شهرداری و لشگر ۱۶ زرهی و آزادسازی اراضی بلوار شهید چگینی و اصلاح هندسی آن و همچنین اضافه شدن سرانه‌های خدماتی آموزشی و ورزشی در محدوده توافق عوائد خوبی نصیب شهروندان خواهد شد.

اشدری با اشاره به سخنان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی پیرامون احداث درمانگاه تخصصی و عمومی در کنار بیمارستان ارتش گفت: این اقدام در حوزه درمان استان بسیار ارزنده است که قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همچنین از فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین می‌خواهیم تا یک بخش از این درمانگاه را برای بخش دیالیز کودکان با حداقل ۲۰ تخت در نظر بگیرند تا بتوانیم قدری از آلام خانواده‌های این کودکان عزیز برای درمان فرزندان شأن بکاهیم.

کد خبر 734269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.