وقاحت رژیم صهیونیستی در تاریخ بشر بی‌همتا است

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با اشاره به جنایت‌ها و اعمال ننگین رژیم اسرائیل در طی ۷۰ سال اخیر، گفت: وقاحت و خوی درندگی این رژیم منحوس در تاریخ بشر بی همتا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی امروز _ جمعه هجدهم اسفند_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان، اظهار کرد: در طول تاریخ جهان به خصوص در دهه‌های اخیر هیچ رژیمی به اندازه صهیونیست وقاحت نداشته است.

وی با بیان اینکه جنایت‌های این رژیم پلید را نمی‌توان در قالب کلمات تعریف و تفسیر کرد، افزود: متأسفانه تمدن غربی و دستگاه‌های دیپلماسی کشورها را نشان نمی‌دهند و برعکس از مظلومیت صهیونیست‌ها دم می‌زنند.

امام جمعه منطقه کاشان، بستن آب و برق توسط رژیم غاصب به روی مردم غزه را نشانه‌ای آشکار از خوی وحشی‌گری آن‌ها برشمرد و یادآور شد: این روش‌های غیرانسانی به هیچ عنوان راه‌حل برون رفت از بحران در اسرائیل نیست و مردم آزاده جهان این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند.

قدردانی امام جمعه کاشان از حضور حماسی مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان گفت: حضور حداکثری مردم در این انتخابات نشان داد مردم پای این انقلاب، شهدا و ارزشهای اسلام ایستاده‌اند و همین امر، مسئولیت کارگزاران و مدیران نظام را برای حل مشکلات و تحقق مطالبات به حق مردم سنگین‌تر می‌کند.

حسینی افزود: شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه در حوزه‌ها بودیم که به رهنمودها و فرمایش رهبر معظم انقلاب برای شرکت در انتخابات لبیک گفتند.
امام جمعه کاشان افزود: باری دیگر جهانیان، شکوه حماسه و افتخارآفرینی ملت قهرمان و به ویژه مردم منطقه کاشان را مشاهده کردند که به رغم تمامی فضاسازی‌ها و هوچیگری‌های دشمنان و معاندان نظام برای ناامید سازی مردم رقم خورد و نقشه‌های شوم آن‌ها نقش بر آب شد.

کد خبر 734236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.