ترکیب احتمالی سپاهان برابر پیکان

تیم فوتبال سپاهان امروز در یکی از دیدارهای حساس هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف پیکان می​رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه، هجدهم اسفند_ از ساعت ۱۶ تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپاهان در حالی به مصاف پیکان می‌رود که نسبت به بازی قبلی برابر شمس‌آذر سیاوش یزدانی، هادی محمدی و محمد کریمی را در اختیار دارد و دست مورایس، سرمربی طلایی پوشان در انتخاب ترکیب اصلی بازتر از بازی قبلی است. آریا یوسفی، محمدجواد حسین‌نژاد و کاوه رضایی مصدومان سپاهان برابر پیکان خواهند بود، البته مصدومیت حسین‌نژاد جزئی است و احتمال رسیدن او به بازی امروز وجود دارد.

بازگشت پیام به دروازه / تردید در مورد زوج دانشگر

در دیدار جام حذفی برابر شمس‌آذر، مانند اولین بازی جام حذفی فصل پیش نیما میرزازاد درون دروازه ایستاد، اما برای بازی با پیکان به احتمال فراوان پیام نیازمند پس از یک بازی استراحت به چارچوب دروازه طلایی پوشان بازمی‌گردد. خط دفاعی سپاهان اما یک تغییر خواهد داشت و با توجه به در دسترس بودن سیاوش یزدانی و هادی محمدی، یکی از این دو بازیکن زوج دانشگر در دفاع میانی خواهد شد که در این میان شانس یزدانی بیشتر است. این احتمال وجود دارد که با توجه به اشتباه یزدانی برابر استقلال، مورایس از هادی محمدی استفاده کند. در سمت چپ و راست خط دفاعی نیز تردیدی در مورد استفاده از میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان وجود ندارد.

ترکیب اصلی خط میانی بالاخره شکل می‌گیرد

به نظر می‌رسد برای بازی با پیکان خط میانی سپاهان بالاخره پس از چند بازی با نفرات اصلی تشکیل خواهد شد و مورایس چندان دردسری برای انتخاب نفرات مناسب نخواهد داشت. بازگشت محمد کریمی و فرشاد احمدزاده از بند مصدومیت باعث خواهد شد مورایس در انتخاب سه مهره میانی خود چالش شیرینی را تجربه کند زیرا در میانه میدان امید نورافکن و برایان دابو نیز دیگر مهره‌هایی هستند که اتفاقاً در فرم خوبی هم قرار دارند و می‌توانند انتخاب‌های اصلی مورایس برای ترکیب ثابت باشند. با این حال با توجه به تعدد هافبک‌های میانی سپاهان، شانس بازی امید نورافکن و برایان دابو به عنوان دو هافبک میانی بیشتر است و محمد کریمی احتمالاً به عنوان هافبک هجومی جلوتر از نورافکن و دابو به کار گرفته خواهد شد. بدین ترتیب دو کاپیتان اول تیم یعنی کریمی و نیازمند امروز بر خلاف دیدار قبلی در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

خط آتش و معمای سمت چپ

تکلیف نوک خط حمله سپاهان با حضور شهریار مغانلو روشن است و در صورتی که فرشاد احمدزاده در خط هافبک به کار گرفته شود یا از او در سمت چپ خط حمله استفاده شود، رضا اسدی به احتمال زیاد مهاجم سمت راست خط حمله سپاهان خواهد بود. معمای اصلی خط حمله سپاهان اما مربوط به سمت چپ می‌شود جایی که با وجود مصدومیت آریا یوسفی، سه مدعی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت. فرشاد احمدزاده در صورتی که در خط هافبک به جای کریمی به کار گرفته نشود، شانس بازی به عنوان وینگر سمت چپ را دارد اما علی اصغر اعرابی و رضا شکاری نیز دیگر گزینه‌های مورایس برای سمت چپ خط حمله هستند و همین موضوع پیش بینی اینکه مورایس چه نفری را برای این پست انتخاب می‌کند دشوار خواهد کرد.

مورایس با توجه به مهره‌های چند پسته‌ای که در اختیار دارد توانایی انتخاب چندین چینش مختلف را دارد که یکی دیگر از آنها حتی می‌تواند استفاده از نورافکن در سمت چپ خط حمله باشد.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پیکان

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

کد خبر 734140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.