ذخیره‌سازی میوه شب عید در کرمانشاه

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: در راستای تنظیم بازار شب عید، ۳۰۰ تن پرتقال و سیب در سردخانه‌ها ذخیره خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ایرج صفایی امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین میوه شب عید اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار شب عید، میوه در سردخانه‌ها ذخیره شده است.

وی افزود: بر اساس تصمیم‌گیری، ۳۰۰ تن میوه تنظیم بازار (۲۰۰ تن پرتقال تامسون شمال و ۱۰۰ تن سیب درختی استان آذربایجان غربی شهرستان اشنویه) در نظر گرفته شده که پرتقال سهمیه استان صددرصد منتقل شده است و هفته آینده سیب نیز منتقل خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه سیب و پرتقال شب عید ۱۵ درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود، تصریح کرد: توزیع میوه شب عید از بیست‌وچهارم اسفند در استان کرمانشاه آغاز می‌شود.

صفایی با بیان اینکه ۳۰ محل ثابت در شهر کرمانشاه ۴۳ محل در شهرستان‌ها برای فروش میوه شب عید در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: علاوه بر این محل‌ها با همکاری سازمان میوه تره‌بار در مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه ۱۰ مکان برای توزیع میوه شب عید در اختیار تعاون روستایی قرار گرفته است و محل‌سیاری نیز با داربست از سوی شهرداری‌ها در شهرستان‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: نوروز سال گذشته نیز ۳۰۰ تن میوه در بازار استان توزیع شده است، ذخایر ملی هم داریم و چنانچه کمبودی احساس شود از آن محل‌ها به استان تزریق خواهد شد.

کد خبر 733987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.