کاهش زمان انتظار مسافران در فاز سوم خط یک متروی تبریز 

مدیرعامل متروی تبریز از تحقق کاهش زمان انتظار مسافر در فاز سوم خط یک متروی تبریز از امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب وحیدکیا صبح امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ از تحقق کاهش زمان انتظار مسافر در فاز سوم خط یک متروی تبریز (حد فاصل سه راه امین تا شهرک نور لاله) از امروز _پنجشنبه هفدهم اسفند_ خبر داد.

وی با اشاره به تاکید شورای اسلامی و شهردار کلان‌شهر تبریز بر رعایت اصل صداقت و شفافیت افزود: تاکنون با عنایت خداوند، متروی تبریز پس از استقرار مجموعه حاضر مدیریت شهری در زمینه حمل‌ونقل ریلی به تمام وعده‌های خود جامه عمل پوشانده است.

مدیرعامل متروی تبریز خاطرنشان کرد: امروز همکاران ما با تلاش مضاعف، زمان انتظار را در فاز سوم خط یک از ۴۰ دقیقه به ۲۵ دقیقه کاهش داده‌اند و درصدد هستیم در ماه‌های آینده این مدت زمان را بیشتر کاهش دهیم.

وحیدکیا تصریح کرد: شاید در نگاه اول کاهش زمان انتظار کار ساده‌ای باشد، اما برای نیل به این هدف مهم، سیستم پیچیده‌ای از نیروی انسانی مرکز کنترل فرمان، راهبران قطار، مدیریت فرایند خدمات‌رسانی و متروسیستم نیاز است تا بتوانیم سفری ایمن و راحت را برای شهروندان فراهم کنیم.

به گزارش ایمنا، خط یک متروی تبریز به طول ۱۷.۲ کیلومتر به سه فاز تقسیم می‌شود که فاز اول حد فاصل ائل‌گلی تا ایستگاه استاد شهریار، فاز دوم شامل ایستگاه دانشگاه تا میدان ساعت و فاز سوم نیز حد فاصل ایستگاه میدان کهن (سه‌راه امین) تا شهرک نور لاله است.

کد خبر 733974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کحک IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    25دقیقه؟تازه افتخار هم میکنید ؟