شگفتی نوینی‌ها در شب تساوی گیتیزن‌ها

در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال تیم‌های نفت و گاز گچساران، سپاهان نوین، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس و مس کرمان موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ برگزار شد که تیم‌های نفت و گاز گچساران، سپاهان نوین، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس و مس کرمان موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود شدند.

نفت و گاز گچساران - فرازبام خائیز دهدشت

در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال، فرازبام خائیز میهمان نفت و گاز گچساران بود، گچسارانی‌ها از ابتدا روی فشار تیم میهمان فشار آوردند تا یک برد با اختلاف مقابل فرازبام خائیز دهدشت داشته باشند.

سپاهان نوین - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

در دیگر دیدارهای حساس این هفته سپاهان نوین میزبان نیروی زمینی کازرون بود، شاگردان رحیمی‌زاده در یک بازی پایاپای و نزدیک مقابل تیم رده دومی جدول، پیروز میدان شود و دو امتیاز خانگی این مسابقه را کسب کند.

گیتی‌پسند اصفهان - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، تیم گیتی‌پسند میزبان پلیمر خلیج فارس بود، در ابتدا تیم پلیمر توانست با فشار بر روی گیتی‌پسند اصفهان پیروز نیمه اول بازی به میدان برود، اما گیتی‌پسند موفق شد در این بازی نزدیک خود را به حریف رسانده و امتیاز بازی را با یکدیگر تقسیم کنند.

آلومینیوم اراک - فولاد مبارکه سپاهان

در دیگر دیدار هفته سیزدهم آلومینیوم اراک میزبان زردپوشان اصفهانی بود، سپاهان اصفهان توانست در این بازی یک برد با اختلاف را کسب کند و دو امتیاز خارج از خانه را کسب کند.

پیکان خراسان - زغال سنگ طبس

در دیگر دیدار این هفته پیکان خراسان میزبان زغال سنگ طبس بود که زغال سنگ طبس در یک بازی پر فشار و پایاپای تیم پیکان را شکست داد و با کسب ۱۷ امتیاز در رده ششم جدول ایستاد.

پرواز هوانیروز اصفهان - صنعت مس کرمان

در دیگر دیدار هفته سیزدهم تیم صدرنشین میهمان تیم سرباز اصفهان بود، در این بازی نزدیک باز هم طلسم نباختن این تیم شکسته نشد و توانست با غلبه بر تیم پرواز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

نتایج مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال

نفت و گاز گچساران ۲۸ - فرازبام خائیز دهدشت ۱۵
فولاد سپاهان نوین ۲۸ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۵
گیتی‌پسند اصفهان ۳۰ - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۳۰
آلومینیوم اراک ۲۱ - فولاد مبارکه سپاهان ۳۳
پیکان خراسان ۲۷ - زغال‌سنگ طبس ۳۲
پرواز هوانیروز اصفهان ۲۲ - صنعت مس کرمان ۳۰

جدول هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال

شگفتی نوینی‌ها در شب تساوی گیتیزن‌هافرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد،
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

کد خبر 733885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.