رفع تصرف بیش از ۳ هزار متر مربع از اراضی ملی رودسر

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از رفع تصرف بیش از سه هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سید جلال‌الدین جوانمردی با اعلام اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: پلیس در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست بردن در اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: با دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد رودسر تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم سه هزار و ۹۷ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده است.

وی اضافه کرد: در این خصوص متهم ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جوانمردی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 733860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.