کشف بیش از ۱۴ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۱۴ هزار و ۲۸۹ عدد مواد محترقه غیرمجاز از دو نفر که در پوشش مسافر در حال حمل آن‌ها بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، عیسی روشن‌قلب با اشاره به پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: پلیس با کسانی که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی افزود: مأموران انتظامی ایست و بازرسی و کلانتری ۱۱ رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس و خودرو سواری پراید که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۱۴ هزار و ۲۸۹ عدد مواد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک از وسایل همراه دو مسافر این خودروها خبر داد و گفت: در این راستا متهمان ۳۷ و ۴۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های چهارشنبه آخر سال نیاز به هوشیاری خانواده‌ها دارد، خاطرنشان کرد: مردم در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو که در زمینه فروش مواد محترقه فعالیت دارند، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 733857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.