برگزاری رقابت‌های شنای پدر و پسری در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی ورزش شهرداری کاشان گفت: رقابت‌های شنای پدر و پسری از سری مسابقات المپیاد ورزش محلات در ادامه جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و هیئت شنا،در استخر زنده یاد حسین کیهان پیگیری شد.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: در ادامه برگزاری جشنواره ورزش‌های آبی شناگران کاشانی در مسابقات پدر و پسری شرکت کردند.

وی افزود: رقابت‌های شنای پدر و پسری از سری مسابقات المپیاد ورزش محلات در ادامه جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و هیئت شنا با حضور ۴۸ شرکت کننده در استخر زنده یاد حسین کیهان پیگیری شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان گفت: ورزشکاران در این مسابقات که با هدف توسعه کمی و کیفی و همگانی کردن ورزش شنا، تحکیم روابط فرزندان با والدین در خانواده و ارتقای سلامت اجتماعی بین شهروندان برگزار شد در سه رده سنی به سرپرستی ابوالفضل کریمی با هم به رقابت پرداختند.

فرجی تصریح کرد: مسابقات به داوری امیرحسین رضایی، امیر بیدی، مصطفی اکرامی‌فر، محمد یزدان‎پناه انجام شد و در رده سنی زیر ۱۱ سال به ترتیب احمد خسروی‌مفرد، سید بهراد قیومی و محمد رسول سخنگو عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در رده سنی ۱۱ تا ۱۴ سال عرفان اصلانی حضورتی، امیر علی صالحی و محمد پرهام نراقی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و محمدمهدی حجتی، محمد مجتبی فخاری و محمد پارسا ماجدی نیز در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال توانستند به مقام اول تا سوم مسابقات دست پیدا کنند.

به گفته وی جشنواره زمستانی ورزش‌های آبی با مشارکت مجموعه‌های آبی کاشان در رشته‌های آکواران (شنا و دو)، شنای مادر و دختری، شنای پدر و پسری و رشته شنای آزاد بین استخری در حال برگزاری است.

کد خبر 733830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.