اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت شهروندان میسر می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش کردیم تنها به مجموعه‌های فرهنگی شهرداری این کلان‌شهر اکتفا نکنیم و همکاری خوبی با سایر مجموعه‌های فعال در این حوزه نیز داشته باشیم، البته با مشارکت شهروندان شاهد اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی در قالب‌های مختلف خواهیم بود.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از ابتدایی‌ترین فعالیت‌های در کمیسیون‌های تخصصی، بررسی لایحه‌ها و طرح‌های شهرداری و اعضای شورا است.

وی با بیان اینکه بررسی طرح‌ها و لایحه‌ها نخستین اقدام کمیسیون‌ها شورای اسلامی شهر است، افزود: در سال جاری لایحه‌ها و طرح‌های متعددی را بررسی کردیم که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: موضوع هم‌اندیشی و گفت‌وگو در موضوعات فرهنگی در شهرداری و در سطح شهر، رویکرد دوم کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان است، زیرا هم‌افزایی یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در فعالیت‌های فرهنگی است و با مشارکت شهروندان شاهد اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی در قالب‌های مختلف خواهیم بود.

مهروی‌پور با بیان اینکه وظیفه داشتیم در شورای اسلامی شهر به اقدامات نظارتی نیز بپردازیم، گفت: در این راستا به موضوع گفت‌وگو با ادارات شهری در قالب فعالیت‌های نظارتی و ارائه گزارش و دریافت اقدامات شهرداری پرداختیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم تا تنها به مجموعه‌های فرهنگی شهرداری اکتفا نکنیم و همکاری خوبی را با سایر مجموعه‌هایی که فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند نیز داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در قالب بررسی لایحه سنواتی بود که توسط شهرداری ارائه شد و به‌وسیله اعضای شورای اسلامی شهر به‌تصویب رسید.

کد خبر 733640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.