سیزدهمین هفته فیلم و عکس کاشان آغاز به کار کرد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: سیزدهمین هفته فیلم و عکس کاشان با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، با اشاره به نگاه حمایتی سازمان از رویدادهای فرهنگی و هنری، اجرای هفته فیلم و عکس اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه برنامه‌ها را شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های غنی هنرمندان رشته عکاسی و فیلم‌سازی منطقه کاشان است.

وی به بعد آموزشی رویداد هفته فیلم و عکس اشاره کرد و نگاه حمایتی و تسهیل‌گری سازمان به رویدادهای فرهنگی و هنری شهر را در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و رونق اقدامات هنری شهر کاشان تأثیرگذار دانست.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: سیزدهمین هفته فیلم و عکس کاشان با موضوع آزاد در قالب برپایی نمایشگاه، پخش فیلم، کارگاه‌های آموزشی و نشست نقد و بررسی آثار از ۱۶ تا ۱۹ اسفند به میزبانی این شهر به مدت ۴ روز در مجتمع سینمایی، نگارخانه تالار شهر شهرداری، فرهنگ‌سرای مهر و فرهنگ‌سرای علامه ملامحسن فیض کاشانی اجرا می‌شود.

کد خبر 733577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.